Khalid

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet meer bellen?

Ik kan niet meer bellen, maar wel gebeld worden hoe kan dit is mijn toestel geblokkeerd of?
33 Reacties 33
BrandstofSOS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi, Ik heb mijn rekening met Ideal betaald maar nu staat hij weer open en ben ik opnieuw deze week afgesloten. Dit kan niet kloppen. De medewerker kan niet aangeven op welke rekening mijn ideal betaling is geboekt. Hebben jullie ook het gevoel afhankelijk te zijn van een systeem dat niet goed werkt? Bedankt voor je reactie.
Denniskaya

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is opgelost toch bedank5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om weten dat het is opgelost! Voor andere vragen weet je het forum te vinden.

Nog en fijne dag verder :-).
Anonymous
Niet van toepassing
Hey BrandstofSOS

Is het al opgelost of ben je nog steeds geblokkeerd?
sanderborra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 4 abonnementen(zakelijk) die beheerd worden vanuit een centrale account.
Betaling van deze rekeningen gaat via automatische incasso.

Sinds een aantal dagen zijn alle vier de nummers geblokkeerd wegens een betalingsachterstand.
Nou zou je zeggen dat de incasso van Vodafone mislukt is wegens saldotekort.
Ik kan je verzekeren dat het saldo van mijn bedrijf ruimschoots voldoende is om Vodafone te kunnen betalen.

Normaal gesproken is het oplossen van dit probleem een kwestie van de (KPN) telefoon pakken en de juiste persoon bij Vodafone aanspreken of desnoods naar een Vodafone winkel gaan.
Nou ben ik op dit moment in Spanje en is de beschikbaarheid van een alternatieve telefoon een stuk lastiger.
Via een belwinkel heb ik uiteindelijk de mogelijkheid gevonden om Vodafone te bellen.

Helaas leidt geen van de menu opties tot het gewenste resultaat, ten allen tijden wordt ik afgescheept: ik heb de niet de juiste optie voor de beheerder, we zijn nu niet bereikbaar, enz, enz.

Ook heb ik geprobeerd om de chat te activeren, maar die crasht alleen maar.
Ook leuk: berichten sturen, dat heb ik twee keer gedaan. Na het intoetsen van een uitgebreide omschrijving en het versturen van het bericht --- geen antwoord. Je kan een overzicht opvragen van de gestuurde berichten, de site meldt simpelweg dat ik niks gestuurd heb.

Ik weet dat Vodafone een nieuwe website heeft opgebouwd(gehoord van een Vodafone winkelmedewerker).
Genoemde medewerker kon me vertellen dat veel functionaliteit nog niet geimplementeerd is, dat is me nu pijnlijk duidelijk geworden.

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo sanderborra

Heb je al een bericht geplaatst op het Twitter account van @VodafoneNL
Dan wordt je gevraagd een bericht te DM-en met enkele persoonlijke gegevens van jou.
Zoals de laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer dat bekend is bij Vodafone.

Na controle van jouw gegevens en jouw betalingen, zal een mederwerker van de Vodafone Twitter Crew jou weer snel her-aansluiten.

Het Forum is niet geschikt en niet bedoeld voor het behandelen van geblokkeerde aansluitingen en verzoeken voor her-aansluiting. Dat geldt voor iedereen die een post in dit topic heeft geplaatst.

Succes!

Netwerker
BrandstofSOS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je bericht. Gelukkig ben ik weer aangesloten, dat wel. M'n internet in het buitenland werkt niet meer, m'n voicemail is opeens uit maar goed, klant moet dit zelf oplossen. En op deze manier legt Vodafone de druk bij de zakelijke gebruiker. Je kunt geen leiding gevende spreken, nergens op een adequate manier je verhaal kwijt dus. Ze doen ook maar wat. Hoe kan het anders dat ik via ideal betaal, m'n telefoons het weer doen en een dag later weer afgesloten zijn? Omdat dezelfde rekening die ik een dag eerder via ideal betaalde opeens wéér open stond???? En waar is het bedrag gebleven dat ik de eerste keer betaalde? Ik weet het niet, ook de vriendelijke medewerkster kon me niets anders uitleggen dan dat ik gewoon moest betalen. Dus een wijze les, zorg altijd voor voldoende saldo ten tijde van de incasso en controleer regelmatig of alle betalingen ook gelukt zijn. Opeens kreeg ik een melding van een openstaande rekening van februari. Daar kwam Vodafone al in juni achter! Dat zou door hun nieuwe systeem komen. Tja, de klant is daar de dupe van.....
graaf017

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen zaterdag mijn sim laten deblokkeren nadat ik de telefoon weer terug gevonden heb. Ik heb helaas nog altijd geen netwerk en kan niet bellen. Graag een oplossing
sandertje50005

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo ik heb vrijdag mijn open staande rekening betaald heb dit via ideal gedaan wanneer gaat mijn blokkade eraf???
Anonymous
Niet van toepassing
Hey sandertje50005

Normaliter moet je rekening houden met een aantal dagen omdat het geld vanuit jouw bank naar de bank van Vodafone moet worden overgezet.
Ik raad je aan om morgen vroeg even met een andere telefoon contact op te nemen met de klantenservice. Zie www.vodafone.nl/support/contact hiervoor. Als zij de betaling kunnen inzien halen ze de blokkade voor je weg. Vergeet daarna niet om je toestel even 10 min uit te zetten en daarna opnieuw op te starten zodat de simkaart zich opnieuw aanmeldt.
Marsanda007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een mail verzonden, Facebook bericht gesturd, chat niet bschikbaar en telefonisch NIET te bereiken. Kan iemand mij via de mail verder helpen???
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas niet Marsanda007
Vanuit hiet kunnen we niet in de systemen. Tevens het forum bedoelt voor tips and tricks. Zie ook de board reegels hiervoor.

De chat en via de tel kun je op een later tijdstip proberen. Via facebook wordt het in volgorde van berichten (wie het eerst maalt) afgehandeld.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic