dannyde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet inloggen op My Vodafone

Voorheen kon ik met m'n mobiele nummer en wachtwoord inloggen op my vodafone. Maar als ik dat nu probeer, krijg ik de foutmelding dat ik nu met m'n email adres moet inloggen maar ik heb m'n mail adres naar mijn weten nooit toegevoegd.

Als ik me registreer met 'n email adres en dan m'n abonnement probeer toe te voegen, dan krijg ik de foutmelding dat het nummer als een (andere) my vodafone account is toegevoegd.

Ik kan dus helemaal niet bekijken wat de status van mijn abonnement is, en het nieuwe systeem is gewoon absoluut klantonvriendelijk! Waarom moet ik zoveel moeite doen om toegang te probren te krijgen tot mijn gegevens en dat het me dan ook op elke manier onmogelijk wordt gemaakt!

Hoe kan ik op mijn vodafone komen?????????????????
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@dannyde,

Ik raad je aan om via de website nog eenmaal in te loggen met je 06 nummer en wachtwoord. Vervolgens geef je het emailadres in en bevestiging je dit. Daarna voeg je je nummer toe via een sms en daarna staat alles zoals het hoort.

Vanaf dat moment log je in met je emailadres. Gebruik je ook de app. Dan dien je deze als eerst te verwijderen. Dan opnieuw installeren. Vervolgens geef je het emailadres en wachtwoord in.
Er zit wel een kleine bug in de app. Dit houdt in dat er automatisch een spatie wordt geplaatst achter het emailadres. Deze moet dus handmatig verwijderd worden. Daarna werkt de app zoals het hoort.

Wat je niet moet doen is opnieuw registreren dan maak je namelijk een tweede account aan en krijg je inderdaad een foutmelding. Wat je dient te doen is inloggen met jouw emailadres en wachtwoord

Laatst me even weten of het gelukt is.
dannyde
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is dat dus niet meer kan inloggen met m'n 06 nr!!! Ik kom uberhaupt niet in het systeem meer....
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@dannyde , is het nog gelukt? Ik zie dat niemand meer heeft gereageerd. Probeer anders naar https://www.vodafone.nl/my te gaan en kies voor: "Ja, ik wil een account". Dan kun je direct een nieuw account aanmaken. Mocht het niet lukken dan kan de klantenservice je ook handmatig een uitnodiging sturen.
dannyde
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Marc, voor geen meter gelukt. Ik kan gewoon niet inloggen.

Voorheen logde ik in met 06-nr + wachtwoord. Dat is nu niet mogelijk omdat ik blijkbaar met een email adres moet inloggen. Als ik een nieuw account aanmaak en dan m'n abonnement probeer te koppelen dan krijg ik een foutmelding dat desbetreffende abonnement al aan een account gekoppeld is.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@dannyde neem in dat geval even contact op met de klantenservice, dan kijken ze het daar voor je na.
dannyde
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zal ik dan wel doen, maar ik ga eerst even shoppen om naar een andere provider over te stappen die het klanten niet moeilijk maakt hun eigen gegevens in te zien. Tot ziens vodafone!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic