jairoverlaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet inloggen op My Vodafone (app en browser)

Dag,

 

Ik kan al een tijdje niet inloggen in My Vodafone op mijn mobiele telefoon en in de browser via pc of laptop.

Op mijn mobiele telefoon krijg ik dan de volgende foutmelding:

 

Oeps! We krijgen geen verbinding met de server. Probeer het alsjeblieft opnieuw. 

 

Wanneer ik via de browser wil inloggen kan ik wel in My Vodafone komen. Maar wanneer ik dan in Mijn Account wil komen krijg ik de volgende foutmelding:

 

Oeps! Er is iets mis met het ophalen van je gegevens. We werken hard aan een oplossing! 

 

Ik heb een tijdje terug geprobeerd mijn e-mailadres te veranderen naar mijn Gmail. Wellicht dat dit er iets mee te maken heeft? 

Anyway, dit is erg vervelend en ik wil gewoon in My Vodafone kunnen. En eigenlijk ook mijn e-mailadres aanpassen naar m'n Gmail. 

 

Bedankt voor de hulp alvast. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3331Posts
  • 992Oplossingen
  • 1088Likes

Gaan we dat doen @jairoverlaan. Bij deze heb ik het account volledig verwijderd. Met een uurtje kun je dan altijd een nieuw My Vodafone account registeren met het gewenste e-mailadres. Probeer dan vervolgens in te loggen in My Vodafone (browser). Als dat goed gaat, dan kun je daarna het account uitbreiden met de gegevens van je Ziggo abonnement.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3331Posts
  • 992Oplossingen
  • 1088Likes

Hi @jairoverlaan, welkom hier. 

Super onhandig dat je niet kan inloggen in My Vodafone en hierbij een foutmelding krijgt te zien. Als ik je gegevens controleer dan zie ik dat er een My Vodafone account is met jouw hotmail e-mailadres. Dit account is gekoppeld aan Mijn Ziggo. Via een speciale tool kan ik meekijken in My Vodafone. De foutmelding kan ik reproduceren en krijg ik eveneens te zien als ik doorklik naar jouw account. Ditzelfde geldt ook voor als ik kies voor Mijn Ziggo. 

 

Het lijkt mij in dit geval goed om je gehele account te verwijderen. Bij een nieuwe registratie wordt er namelijk een nieuwe koppeling gemaakt met je abonnement. Ook kun je dan een account voor My Vodafone registeren met het gewenste gmail e-mailadres en dit account later uitbreiden met jouw Ziggo gegevens. Op deze manier slaan we denk ik 2 vliegen in 1 klap. Ben je akkoord? Ik hoor het graag, waarna ik vervolgens het account voor je ga verwijderen.

jairoverlaan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,


Dat is prima hoor. Als dat voor een oplossing zorgt lijkt me dat een goed idee.

 

Kan ik dan na verwijdering gelijk een nieuw My Vodafone account registreren? Of duurt dat eventjes?

 

Bedankt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3331Posts
  • 992Oplossingen
  • 1088Likes

Gaan we dat doen @jairoverlaan. Bij deze heb ik het account volledig verwijderd. Met een uurtje kun je dan altijd een nieuw My Vodafone account registeren met het gewenste e-mailadres. Probeer dan vervolgens in te loggen in My Vodafone (browser). Als dat goed gaat, dan kun je daarna het account uitbreiden met de gegevens van je Ziggo abonnement.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic