Nilai

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet gebeld worden

Ik ben vanuit een andere provider naar jullie overgestapt. Mijn nieuwe contract is per 6 maart ingegaan. Sindsdien ken ik niet meer gebeld worden. Echter kan ik wel zelf bellen en internetten via 4g. Inmiddels al meer dan 3 uur met de klantenservice gebeld. Meerdere keren doorverbonden en toch zeker 10 medewerkers gesproken. Het probleem is echter nog niet opgelost. Er is nu een case aangemaakt en dat kan 10 werkdagen duren. Dus het kan zijn dat ik 3 weken niet bereikbaar ben. Ik kan de status inzien via my Vodafone, maar dat werkt niet want volgens jullie systeem bestaat mijn nummer niet. Leggen jullie het aan mijn patiënten uit als ik spoeddienst heb? Ik vind dit echt een zeer teleurstellend begin van mijn contract met jullie.
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Nilai!

Ik kan me voorstellen dat dit geen goede start voor je is. Helaas kunnen wij via het forum weinig voor je betekenen. Wij kunnen namelijk geen persoonlijke gegevens bekijken. Je zou eventueel een klacht kunnen indienen via My Vodafone.
Zodra mijn collega's van de technische afdeling uitsluitsel hebben over jouw case wordt in ieder geval meteen contact met je opgenomen.

Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt Nilai om het op te lossen met de klantenservice?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic