Emma18

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet gebeld worden maar wel bellen

Een medewerker van een Vodafone winkel heeft mij een bij geknipte simkaart gegeven. Nu kan ik wel bellen en sms versturen maar niet ontvangen. Op geen enkele locatie. Erg vervelend. Wat kan ik hier aan doen? Mijn mobiel geeft zelf aan dat hij niet op doorschakelen staat.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Emma18

Allereerst raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade op staat bij waardoor niemand jou kan bereiken. Daarna zou je nog altijd naar een Vodafone winkel kunnen gaan voor een nieuwe simkaart.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Emma18

Vreemd dat de medewerker je simkaart heeft geknipt!
Dit is nooit aan te raden, indien er een kleine barst onstaat door de druk van het knippen in het gouden gedeelte is de kans groot op netwerkproblemen.

Vodafone zal nooit zonder verzoek een inkomende blokkade plaatsen. Dus denk niet dat je daar ke problemen aan kunt verwijten, Vodafone plaatst alleen op verzoek blokkades of indien je een betalingsachterstand hebt...echter is dit voor uitgaande oproepen en je geeft aan dat je zelf wel kunt bellen..

snelste oplossing: ga naar de winkel en laat je simkaart vervangen 🙂

groetjes
daims
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Emma18 ik raad je aan om toch eerst even contact op te nemen met de klantenservice zodat je zeker weet dat er geen blokkade aanstaat. Als dat niet het geval is kun je inderdaad het beste een nieuwe simkaart ophalen in een Vodafone winkel.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Emma18 is het inmiddels opgelost? Zo ja, wat was de oorzaak?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic