JoseLeen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan niet gebeld worden in het buitenland ik kan zelf wel bellen

Ik kan gebeld worden in het buitenland we hebben de Sim kaart omgewisseld met  een ander toestel en een andere provider dan kan ik wel bellen en gebeld worden. Met de Vodafone kaart kan ik zelf wel bellen maar als iemand mij belt krijgt die de informatie “het nummer dat u heeft gebeld heeft een aantal beperkingen die op dit moment zijn geactiveerd “ Ik gebruik een IPhoneSE 2020 . Wat kan ik doen om dit op te lossen?

20 Reacties 20
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

@JoseLeen Ik zie inderdaad de terugkoppeling in de case dat ze geen limieten/blokkades hebben kunnen ontdekken. Dat is iets wat we via deze weg ook al hadden uitgesloten, maar het is goed om te weten dat dit ook ergens in een achterliggend systeem goed staat. Ze hebben helaas niet meer kunnen onderzoeken, omdat je registratie op het Duitste netwerk momenteel niet is te bekijken omdat je nu weer op het Nederlandse netwerk bent aangemeld. Ze adviseren om bij aankomst in Duitsland het toestel in vliegtuigmodus te zetten en deze na 5 minuten er weer af te halen. Indien het probleem dan nog aanwezig is ontvangen ze graag een nieuwe melding. De kortste klap is om dan via de klantenservice (chat of telefoon) even contact te zoeken zodat ze een nieuwe melding (case) kunnen aanmaken zodat ze dan de registratie op het Duitse netwerk ook kunnen onderzoeken in de periode dat jij daar bent. Uiteraard laten we dit topic voor je openstaan 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic