jmpleunis

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik kan niet gebeld worden, en geen SMS ontvangen.

Dag beste Vodafone,

 

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart (met nummerbehoud) in gebruik genomen. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik geen SMS of belletjes kan ontvangen.
Wel kan ik anderen SMSen en ook bellen. dan gaat het wel goed.

Mijn 4G internet verbinding werkt ook helemaal top.

 

Ik heb geen “niet storen” aan staan. en ik heb ik zover mogelijk alle instellingen alles nagekeken of iets het blokkeerd. maar ik kon zo 1.2.3. niks vinden.

 

Ik hoop dat dit z.s.m. opgelost kan worden.

Mvg,

 

Dhr. J. Pleunis

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jmpleunis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Welkom natuurlijk bij Vodafone want ik begrijp dat u zojuist klant bent geworden bij Vodafone met nummerbehoud. Ik zou bijna zeggen, heb nog even geduld, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Maar dat zou niet zo netjes zijn dus ik zal het anders zeggen 

Het omzetten heeft natuurlijk wel wat technische handelingen nodig en het kan soms nog wel een volledige dag duren voor alles is omgezet en bij alle providers, je oude provider en bij Vodafone op orde is en je volledig in het systeem staat en alles kan doen wat je zou moeten kunnen bij Vodafone. Dus eigenlijk zou ik zeggen, wacht nog even en dan komt het zeker goed.

Het kan dus zijn dat je nummer nog ergens hangt tussen je oude provider en Vodafone en dan kan het zijn dat je nummer dus even dood is. Maar nogmaals, dat komt echt allemaal goed. Mocht je nu morgen nog problemen ondervinden, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en dan kunnen ze je nummer nog een reset geven. Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat je morgen nog problemen hebt en dat je dan heerlijk gebruik kan maken van Vodafone. 

Wel last, zie deze pagina voor het nummer, of eventueel online chat:
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Het komt goed! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jmpleunis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Welkom natuurlijk bij Vodafone want ik begrijp dat u zojuist klant bent geworden bij Vodafone met nummerbehoud. Ik zou bijna zeggen, heb nog even geduld, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Maar dat zou niet zo netjes zijn dus ik zal het anders zeggen 

Het omzetten heeft natuurlijk wel wat technische handelingen nodig en het kan soms nog wel een volledige dag duren voor alles is omgezet en bij alle providers, je oude provider en bij Vodafone op orde is en je volledig in het systeem staat en alles kan doen wat je zou moeten kunnen bij Vodafone. Dus eigenlijk zou ik zeggen, wacht nog even en dan komt het zeker goed.

Het kan dus zijn dat je nummer nog ergens hangt tussen je oude provider en Vodafone en dan kan het zijn dat je nummer dus even dood is. Maar nogmaals, dat komt echt allemaal goed. Mocht je nu morgen nog problemen ondervinden, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en dan kunnen ze je nummer nog een reset geven. Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat je morgen nog problemen hebt en dat je dan heerlijk gebruik kan maken van Vodafone. 

Wel last, zie deze pagina voor het nummer, of eventueel online chat:
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Het komt goed! 

jmpleunis
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Energieboy wrote:

Hoi @jmpleunis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Welkom natuurlijk bij Vodafone want ik begrijp dat u zojuist klant bent geworden bij Vodafone met nummerbehoud. Ik zou bijna zeggen, heb nog even geduld, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Maar dat zou niet zo netjes zijn dus ik zal het anders zeggen 

Het omzetten heeft natuurlijk wel wat technische handelingen nodig en het kan soms nog wel een volledige dag duren voor alles is omgezet en bij alle providers, je oude provider en bij Vodafone op orde is en je volledig in het systeem staat en alles kan doen wat je zou moeten kunnen bij Vodafone. Dus eigenlijk zou ik zeggen, wacht nog even en dan komt het zeker goed.

Het kan dus zijn dat je nummer nog ergens hangt tussen je oude provider en Vodafone en dan kan het zijn dat je nummer dus even dood is. Maar nogmaals, dat komt echt allemaal goed. Mocht je nu morgen nog problemen ondervinden, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en dan kunnen ze je nummer nog een reset geven. Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat je morgen nog problemen hebt en dat je dan heerlijk gebruik kan maken van Vodafone. 

Wel last, zie deze pagina voor het nummer, of eventueel online chat:
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Het komt goed! 

Ah ik had al zo’n vermoeden en hield hier al beetje rekening mee! Helemaal prima. ik wacht nog geduldig af in dit geval!

 

Hartelijk dank voor uw reactie 😄

 

 

EDIT: Volgens mij heb ik per ongeluk mijn eigen antwoord op @Energieboy als beste antwoord geselecteerd, sorry @Energieboy  het moest jouw antwoord wezen wat ik wou aanklikken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Geen probleem, als de moderator van Vodafone het ziet en denkt dat het anders moet zijn, dan zullen ze het wel aanpassen. Eigenlijk geef je ook zelf antwoord dat je het al wel een beetje wist 

Komt in orde en alvast een fijn weekend gewenst 

jmpleunis
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Energieboy haha, een hele mooie positieve kijk op de zaak! Dat waardeer ik!

 

Hartelijk dank voor je assistentie! Bedankt en u ook een fijn weekend!

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @jmpleunis 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat tof dat je hebt gekozen voor een abonnement bij Vodafone. We zijn nu natuurlijk een paar dagen verder en ik ben reuze benieuwd hoe het nu gaat met je verbinding? 

jmpleunis
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Cecilia Vodafone 

 

Hallo Cecilia

 

Wat leuk! Ja het gaat super! @Energieboy had helemaal gelijk. Ik kon later die dag al bellen en sms'en! Helemaal super!

 

Fijn om te weten dat Vodafone zo adequaat en snel reageert en behulpzaam is!

 

Mvg,

 

J. Pleunis

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic