Energieboy wrote:
Hoi @jmpleunis
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Welkom natuurlijk bij Vodafone want ik begrijp dat u zojuist klant bent geworden bij Vodafone met nummerbehoud. Ik zou bijna zeggen, heb nog even geduld, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Maar dat zou niet zo netjes zijn dus ik zal het anders zeggen
Het omzetten heeft natuurlijk wel wat technische handelingen nodig en het kan soms nog wel een volledige dag duren voor alles is omgezet en bij alle providers, je oude provider en bij Vodafone op orde is en je volledig in het systeem staat en alles kan doen wat je zou moeten kunnen bij Vodafone. Dus eigenlijk zou ik zeggen, wacht nog even en dan komt het zeker goed.
Het kan dus zijn dat je nummer nog ergens hangt tussen je oude provider en Vodafone en dan kan het zijn dat je nummer dus even dood is. Maar nogmaals, dat komt echt allemaal goed. Mocht je nu morgen nog problemen ondervinden, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en dan kunnen ze je nummer nog een reset geven. Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat je morgen nog problemen hebt en dat je dan heerlijk gebruik kan maken van Vodafone.
Wel last, zie deze pagina voor het nummer, of eventueel online chat:
https://www.vodafone.nl/support/contact/
Het komt goed!
Ah ik had al zo’n vermoeden en hield hier al beetje rekening mee! Helemaal prima. ik wacht nog geduldig af in dit geval!
Hartelijk dank voor uw reactie 😄
EDIT: Volgens mij heb ik per ongeluk mijn eigen antwoord op @Energieboy als beste antwoord geselecteerd, sorry @Energieboy het moest jouw antwoord wezen wat ik wou aanklikken.