Shurman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet bellen. Of SMS

Ik wordt niet gebeld en. Ik kan niet bellen en ik kan mijn prepaid bundel niet wat kan ik doen .

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dubbel topic. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Shurman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al langer dan 6 maanden je prepaid niet gebruikt? 
Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

In My Vodafone of de My Vodafone App zie je hoeveel tegoed je nog hebt en hoelang het geldig is. Of sms STATUS naar 4000.


Je kan bij je profielinstellingen je gegevens invullen en dan kan iemand van Vodafone daar naar kijken. Echter, deze zijn vanaf nu t/m maandagochtend niet meer online om je te helpen. Die zullen je dan maandag helpen met meer info.

Als je niet zo lang kan wachten en je zeker bent dat bovenstaande niet van toepassing is, neem dan contact op met de klantenservice door ze te bellen, of door een chat te starten. Maar laat dan nog even weten wat je hebt gedaan en of er al een oplossing is anders gaat straks iedereen op zoek en dat is ook niet handig. Dus laat hier nog even weten of je wacht tot maandag (dan graag info aanvullen bij je profielinstellingen) of dat je iemand gaat bellen, chatten, van de klantenservice.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dubbel topic. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic