Je kan daarvoor niet mailen, je zal dan contact moeten opnemen met de klantenservice van Vodafone. Tot maximaal 13 maanden (12 maanden kunnen we garanderen) via je My Vodafone de gesprekspecificaties inzien of de Specificatie PDF openen en opslaan. Daarna kan je wel oude kopieën van je rekeningen opvragen, maar daarop staan niet de gespreksspecificatie maar alleen de abonnementskosten, gebruikskosten en eventueel de toestelkosten.
Hier op antwoord wachten kan ook, heb even geduld en dan leest iemand van Vodafone je bericht en helpt je dan. Overigens, als het om een zakelijk contract gaat dan zal je contact moeten opnemen met de zakelijke klantenservice!
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |