AZ Home

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet alle facturen in 'My Vodafone' vinden?

Hoi,

Waar kan ik mailen om de facturen van 2023 op te vragen? Niet alle facturen zijn te vinden in "My Vodafone"

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Goedemorgen! @AZ Home 

Zoals @Energyboy al aangeeft, kan je zelf tot een x-aantal maanden terug in MyVodafone. Via de webversie, kun je tot 18 maanden facturen terug zien. Dan kom je een heel eind denk ik! 

1. Log in op My Vodafone
  2. Klik op Rekeningen
  3. Je ziet een overzicht van je rekeningen. Klik op PDF bij de rekening die je wilt downloaden.
    • Via de app kun je rekeningen van maximaal 12 maanden oud opvragen
    • Via de online versie kun je rekeningen van maximaal 18 maanden opvragen

Nog vragen hierover? Stel ze dan gerust! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12271Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3203Likes

Je kan daarvoor niet mailen, je zal dan contact moeten opnemen met de klantenservice van Vodafone. Tot maximaal 13 maanden (12 maanden kunnen we garanderen) via je My Vodafone de gesprekspecificaties inzien of de Specificatie PDF openen en opslaan. Daarna kan je wel oude kopieën van je rekeningen opvragen, maar daarop staan niet de gespreksspecificatie maar alleen de abonnementskosten, gebruikskosten en eventueel de toestelkosten.

Hier op antwoord wachten kan ook, heb even geduld en dan leest iemand van Vodafone je bericht en helpt je dan. Overigens, als het om een zakelijk contract gaat dan zal je contact moeten opnemen met de zakelijke klantenservice! 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Goedemorgen! @AZ Home 

Zoals @Energyboy al aangeeft, kan je zelf tot een x-aantal maanden terug in MyVodafone. Via de webversie, kun je tot 18 maanden facturen terug zien. Dan kom je een heel eind denk ik! 

1. Log in op My Vodafone
  2. Klik op Rekeningen
  3. Je ziet een overzicht van je rekeningen. Klik op PDF bij de rekening die je wilt downloaden.
    • Via de app kun je rekeningen van maximaal 12 maanden oud opvragen
    • Via de online versie kun je rekeningen van maximaal 18 maanden opvragen

Nog vragen hierover? Stel ze dan gerust! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic