Yb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan mijn voicemail niet uitschakelen.

12331 gebeld maar zonder resultaat. Graag hoor ik een andere manier waarop dit kan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Yb
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat irritant dat het niet lukt om je voicemail uit te schakelen. We helpen je hier graag bij. Je geeft aan dat je 12331 hebt gebeld om de voicemail uit te schakelen. 

Het uitschakelen van de voicemail kan op 2 manieren, namelijk door te bellen naar 12330 of via My Vodafone. Het nummer 12331 bel je als je hem wilt inschakelen. Mogelijk dat hier de angel zit. Wil je eens kijken of je het via één van deze twee manieren voor elkaar krijgt? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Yb 
Oei, dat is wel heel vervelend. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice en die vragen om je nummer een reset te geven (of een voicemail reset). Dan kan je daarna weer je voicemail goed gebruiken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Yb
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat irritant dat het niet lukt om je voicemail uit te schakelen. We helpen je hier graag bij. Je geeft aan dat je 12331 hebt gebeld om de voicemail uit te schakelen. 

Het uitschakelen van de voicemail kan op 2 manieren, namelijk door te bellen naar 12330 of via My Vodafone. Het nummer 12331 bel je als je hem wilt inschakelen. Mogelijk dat hier de angel zit. Wil je eens kijken of je het via één van deze twee manieren voor elkaar krijgt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic