Cooljazz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan geen sms versturen

Ik kan geen sms versturen. Wel ontvangen en iMessage doet het ook.

hoe los ik dit op?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Ik snap je probleem @Cooljazz 
Maar heb je er ook al eens een ander provider simkaart ingedaan en getest? Dus van een ander netwerk en kijken wat er dan gebeurd. Snap dat je radeloos bent maar heb nog niet terug gelezen wat voor testen je hebt gedaan, zoals ik hier boven omschrijf!!! 

En ben je bij Apple geweest of per mail gevraagd? 
Het is overigens geen Apple Store maar een reseller! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Cooljazz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Toevallig was er gisteren ook iemand met dit verhaal. Zou je deze topic eens willen lezen: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/sms-probleem-301233

Is dit hetzelfde?
Zo ja, kan jij het opgelost krijgen op die manier?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Cooljazz. Welkom op de Vodafone Community. 

Wat bijzonder onhandig dat je wel SMS berichten kunt ontvangen, maar niet versturen! Dat schiet natuurlijk niet op. Ik zie dat je van @Energieboy al een handige tip hebt gekregen. Ik ben reuze benieuwd wat hieruit is gekomen. Heb je voor de zekerheid ook al geprobeerd om je toestel eens opnieuw op te starten? We horen graag van je!

Cooljazz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia,

Ik heb echt alles gedaan!!!! Zelfs vandaag naar  de Apple store geweest in Rotterdam!!!(zie hieronder)

Software is opnieuw geïnstalleerd, maar helaas weer hetzelfde verhaal: sms kan ik niet versturen maar wel ontvangen!

Ik ben echt radeloos!!!! Heb echt alle handelingen gedaan!!!!, 

 

 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Ik snap je probleem @Cooljazz 
Maar heb je er ook al eens een ander provider simkaart ingedaan en getest? Dus van een ander netwerk en kijken wat er dan gebeurd. Snap dat je radeloos bent maar heb nog niet terug gelezen wat voor testen je hebt gedaan, zoals ik hier boven omschrijf!!! 

En ben je bij Apple geweest of per mail gevraagd? 
Het is overigens geen Apple Store maar een reseller! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic