tasha79

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan geen muziek meer downloaden via een app na fabrieksinstelling

Ik hb een Samsung s5 en kan na fabrieksinstelling geen muziek meer downloaden. Wel kan ik via de app muziek afspelen. Ik denk dat ik misschien iets hb gewist.
Heeft iemand daar ook last van gehad?
Ik hb trouwens meerdere apps geprobeerd maar nix werkt zodat ik een playlist kan maken help!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tasha79 ,

Kun je de app eens opnieuw installeren op je toestel? Of even de cache legen dat kan via, instellingen > Applicatie beheer > Zoek dan bij gedownload de app op > Zie dan Cache legen.

Het kan ook zo zijn dat er problemen zijn met de app zelf. Want denk dat dit soort apps snel door Google uit de Google Play Store worden gehaald dat wordt namelijk op dit moment nog steeds gedaan, dus of er misschien wat aan de hand is door Google weet ik niet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tasha79 ,

Zou je even kunnen vermelden om welke app het gaat?
tasha79
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het gaat om music download paradise. Die gebruikte ik ervoor zonder probleem
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tasha79 ,

Kun je de app eens opnieuw installeren op je toestel? Of even de cache legen dat kan via, instellingen > Applicatie beheer > Zoek dan bij gedownload de app op > Zie dan Cache legen.

Het kan ook zo zijn dat er problemen zijn met de app zelf. Want denk dat dit soort apps snel door Google uit de Google Play Store worden gehaald dat wordt namelijk op dit moment nog steeds gedaan, dus of er misschien wat aan de hand is door Google weet ik niet.
tasha79
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok ik ga dat proberen bedankt????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tasha79 ,

Geen dank! Succes alvast, mocht je nog vragen hebben kun je deze altijd stellen via het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic