schreuderruud

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan geen mobiel abonnement afsluiten bij Vodafone

Bij Ziggo heb ik een Tv en Internet abonnement. Verleden jaar oktober wilde ik, vanwege de voordelen, met mijn mobiele abonnement overstappen naar Vodafone.
Na een maand wachten, had ik nog geen simkaart ontvangen en bleek de overstap gecanceld te zijn! De reden was dat er Ziggo een fout was gemaakt bij het aanmaken en er eerst een fraude onderzoek moest plaatsvinden. Van Vodafone of Ziggo heb ik verder niets meer vernomen. Wel heb ik zelf een aantal keren telefonisch geprobeerd om alsnog een abonnement af te sluiten. Behulpzame medewerkers voerden opnieuw de gegevens in en verder was het afwachten. Maar telkens werd de procedure gestopt en de aanvraag gecanceld. Een medewerkers heeft er alles aan gedaan wat binnen haar mogelijkheden lag en mij totaal 5 gebeld. Op het laatst kende ik de naam van haar hondje, maar ook zij heeft niets kunnen uitrichten. Afgelopen week weer gebeld, waarbij de medewerker van Vodafone mij verzekerde dat ik nog dezelfde dag terug zou worden gebeld. Helaas heb ik verder niets meer gehoord. Ondertussen zijn we een half jaar verder en ben ik is nog geen stap verder.
Wat kan ik nog doen, behalve bellen?
Mvrg. Ruud
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi schreuderruud
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom niet mogelijk kom je hiermee te helpen. Je hebt echt iemand nodig van de klantenservice van Vodafone. Heel vervelend natuurlijk want je komt daar ook niet zover mee en jij zit maar te wachten. Snap ook niet waarom het zo lang moet duren en waarom ze problemen hebben met je aansluiting.

Het beste wat je kunt doen is een belletje plegen naar de klantenservice van Vodafone of anders een chat starten met iemand van de Klantenservice. Maar wat ik je ook kan adviseren is om contact op te nemen via Facebook of Twitter. Stuur een privé bericht en die mensen kunnen even goed uitzoeken wat er aan de hand is. Misschien kunnen die wat meer in het systeem ontdekken en je verder helpen.

Erg vervelend dat ik je hier niet kan helpen maar ik denk dat het met bovenstaande wel lukt. Goed weekend in ieder geval en succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi schreuderruud
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom niet mogelijk kom je hiermee te helpen. Je hebt echt iemand nodig van de klantenservice van Vodafone. Heel vervelend natuurlijk want je komt daar ook niet zover mee en jij zit maar te wachten. Snap ook niet waarom het zo lang moet duren en waarom ze problemen hebben met je aansluiting.

Het beste wat je kunt doen is een belletje plegen naar de klantenservice van Vodafone of anders een chat starten met iemand van de Klantenservice. Maar wat ik je ook kan adviseren is om contact op te nemen via Facebook of Twitter. Stuur een privé bericht en die mensen kunnen even goed uitzoeken wat er aan de hand is. Misschien kunnen die wat meer in het systeem ontdekken en je verder helpen.

Erg vervelend dat ik je hier niet kan helpen maar ik denk dat het met bovenstaande wel lukt. Goed weekend in ieder geval en succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's schreuderruud?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic