nairam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan geen 1GB internet Blox nemen

Hallo,

Vanmiddag heb ik in de vodafone winkel een prepaid simkaart gekocht. Deze zal ik in hoofdzaak gebruiken voor internet. De verkoper heeft mij een simkaart voor mobiel internet verkocht.Deze is in de winkel ook gelijk met 10 euro opgewaardeerd. nu wilde ik een internet blox vanuit mijnvodafone aanschaffen maar de prijzen daarvan zijn veel hoger dan ik tevoren had opgezocht geen 10 euro voor 1 GB maar 50 euro voor 2 GB waarvan 1GB als bonus is toegevoegd.
Wat gaat hiet niet goed?

m vr gr
nairam

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@niaram,

Neem even hiervoor contact op met de klantenservice, afdeling prepaid. Zij kunnen zien waar het mis gaat. Via www.vodafone.nl/support/contact kun je zien op welke manieren dit kan. Helaas kunnen wij je vanuit hier niet helpen omdat het forum is bedoeld voor tips and tricks. Wij forumleden kunnen tevens niet in de systemen an vodafone en daardoor ook niet jouw gegevens inzien. Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@niaram,

Neem even hiervoor contact op met de klantenservice, afdeling prepaid. Zij kunnen zien waar het mis gaat. Via www.vodafone.nl/support/contact kun je zien op welke manieren dit kan. Helaas kunnen wij je vanuit hier niet helpen omdat het forum is bedoeld voor tips and tricks. Wij forumleden kunnen tevens niet in de systemen an vodafone en daardoor ook niet jouw gegevens inzien. Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@nairam

De prijzen voor mobiele internetbundels zijn hoger dan de prijzen voor databundels die je kunt aansluiten op mobiele nummers waarmee je ook kunt bellen.

Die 2GB bundel van €50 is ook een kwartaal geldig. Als je echt een bundel voor een maand wilt kun je alleen 700MB nemen voor €20.
Simona

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo daar! Ik wil vragen wanneer ik ontvang € 5 bonus voor ondertekening . Ik ben al geregistreerd ongeveer een jaar en ik genieten van mijn bonuskaart maar niemand kome !
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Simona, je plaatst deze vraag in een ander topic. Ik wil je vragen om zelf een topic te starten als je een algemene vraag hebt. Voor vragen die specifiek betrekking hebben op 1 nummer, kun je niet via het forum terecht. Lees svp de regels hierover: http://voda.fo/ne/ex8yx .
Nica27

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Vandaag heb ik geprobeerd mijn 1GB blox internet te installeeren via myvodafone maar ik krijg de melding:"door een technische storing kunnen wij uw opdracht niet verwerken" maar om een of andere reden is er van de 10 euro die ik had opgewaardeerd 2 euro afgeschreven zonder enige reden. Zelfs het activeren van de 200mb blox werkt niet.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Nica27 je bericht voldoet niet aan de regels van dit board. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic