noemievegt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan NOOIT inloggen in myvodafone

Myvodafone inlog is bagger.

Elke keer als er iets is moet ik inloggen
Dat doe ik braaf
Dan klopt mijn wachtwoord niet (altijd hetzelfde geweest)
Ik verander middels de mail mijn wachtwoord (opnieuw)
En dan doet ie t alsnog niet.

Naast dát probleem kan ik nu niet bellen.
Zelfs niet naar eigen service nmr van Vodafone

En nu ?
5 Reacties 5
noemievegt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Contact via myvodafone gaat dus niet, bellen gaat ook niet.
En die Vodafone app wil ik niet op m'n gsm, want dan hou ik minder ruimte over voor mijn eigen keuze apps.

Ik zou opties genoeg moeten hebben om in contact te komen, wie oh wie kan mij via deze weg helpen ?
Anonymous
Niet van toepassing
In dit geval omdat je niet kunt bellen raad ik je aan om het via de chat, Facebook of Twitter aan te kaarten. Vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat vanuit hier het niet mogelijk is om de systemen te openen. Dit heeft te maken met jouw privacy en omdat hier ook tevens wordt gereageerd door andere forumgebruikers.

Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
noemievegt , heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice via een van de kanalen die Steven- aangaf? Het forum is helaas niet geschikt voor persoonlijke vragen/klachten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
We hebben geen nieuwe reactie meer ontvangen. Topic zal binnenkort worden gesloten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic