davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu?

cstraathof schreef:
Het abbo van mijn werk is verlengt. Voorheen een Samsung, nu een Iphone en dus een nieuwe simkaart, Ik ben nu al een week bezig om de telefoon (SIM) geactiveert te krijgen. Wat een drama. Ondertussen heel veel keer bellen en heeeel lang in de wacht te hebben gestaan nog steeds geen werkende telefoon. De eerste medewerker zegt de kaart te activeren, de volgende zegt dat het in de afrondende fase staat, daarna krijg ik weer te horen dat de SIM helemaal niet is geactiveert en dat dat ook helemaal niet kan?!? Dan weer een medewerker die zegt dat er een storing is..... Kortom na een week nog steeds geen telefoon, erger nog; geen werk telefoon! Vraag ik waar ik een klacht kan indienen, vervolgens 3 x via de site het feedback formulier ingevuld; TELKENS EEN FOUTMELDING!!! Tja, op die manier kunnen er ook geen klachten binnen komen, lekker handig (voor Vodafone dan tenminste...) Nu mijn verhaaltje maar op het forum gekwakt, in de hoop eindelijk hulp te krijgen!!
Vodafone is veel te duur snel overstappen dus.

*moderator edit: account is al verwijderd, berichten nog niet naar archief > nu wel*
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic