mamagyver

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu?

ik heb deze week mijn bedroevende verhaal aangaande mijn overstap van KPN naar Vodafone gepost. Ik kreeg in mijn mailbox een melding dat daar op gereageerd is door jullie. Maar mijn hele bericht is verdwenen.

Nog maar een keer dus:
Ik heb half mei overstap van Hi naar vodafone aangevraagd. Via een chat met ene Jacques leek dit allemaal in kannen en kruiken.
Op 15 juni zou ik overgezet worden. Maar nee, ik kreeg kort daarvoor de melding via sms dat mijn nummerbehoud was afgewezen. Foutje van vodafone: niet vermeld dat ik akkoord was met afkoopsom bij Hi. Dus opnieuw aangevraagd en jawel, donderdag11 juni een sms dat ik de 17de over zou gaan. Maar op de 16de had ik nog altijd geen simkaart van Vodafone ontvangen. Die dus maar even in een winkel gehaald eind woensdagochtend. Inmiddels was ik bij Hi afgesloten en dus onbereikbaar.
De hele week ben ik aan het bellen, chatten, mailen geweest en van het kastje naar de muur gestuurd. De ene zei dat ik alleen nog maar de sim hoefde te activeren, de ander zei dat ik nog helemaal niet in het "systeem" voorkom. Dat mijn nummer nog gewoon bij Hi zit. Je wordt er helemaal gek van. Eindeloos in de wacht gestaan met afgrijselijke muziek, terug gegooid in het hoofdmenu omdat het te lang duurde, en dus weer het hele verhaal aan medewerker 20 uitleggen, etc. Mensen die beloven je terug te bellen maar niet naar een telefoonnummer vragen dat WEL bereikbaar is, en als ik dat dan voorstel "o ja" zeggen, en vervolgens NIET bellen.

Vrijdagmiddag ruim een uur in de winkel gezeten, alwaar een medewerker "een template ging inschieten". Leuk hoor. Zaterdagochtend belde hij me netjes terug om te melden "dat hij in het systeem kon zien dat ze er mee bezig zijn" Ja dat zal best.
Mijn nummerbehoud is goedgekeurd, ik heb een klantnummer, als ik mijn nummer bel krijg ik vodafone voicemail, mijn simkaart is tig keer geactiveerd, maar ik ben gewoon NIET op het netwerk gezet.
WAT IS ER IN VREDESNAAM AAN DE HAND??? Sluit mij gewoon aan aub! Ik ben nu vijf dagen onbereikbaar, lekker, met een eigen bedrijf!
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mamagyver , er is wel gereageerd op je bericht, echter wordt deze na een tijdje verwijderd. Hierbij alsnog de reactie:

"mamagyver , wanneer er een case is gemaakt is het helaas een kwestie van geduld hebben. Andere gebruikers kunnen je hier niet verder mee helpen via het Forum, zie ook de regels. Daarnaast zie ik dat je hetzelfde bericht in verschillende topics hebt geplaatst. Ook dat is niet de bedoeling van het Forum. Ik zal je bericht daarom verplaatsen en sluiten."

Ook dit bericht valt niet onder de regels, lees deze daarom eerst goed voordat je besluit nieuwe berichten te plaatsen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Jongedame,

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op je berichtje. Via je My Vodafone account kun je nakijken of je jouw abonnement hebt verlengd. Normaliter ontvang je trouwens ook altijd een bevestiging van je verlenging via e-mail.

@nancyarjen,

Dit is een forum voor en door andere gebruikers. Zij kunnen jou niet helpen met het beantwoorden van jouw vraag. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Danny74,

Jammer om te lezen dat het verlengen deze keer niet vlekkeloos is verlopen. Dit had inderdaad beter gekund. Wat is er uiteindelijk afgesproken met onze collega's om dit alsnog op te lossen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic