Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes

Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu?

Dit artikel is verouderd en daarom gearchiveerd.

 

Lees meer

Leuk dat je (weer) voor ons kiest! In dit topic lees je hoe je telefoon geleverd wordt, wanneer je abonnement gewijzigd wordt én hoe je eerste rekening is opgebouwd.  
 

Nieuwe telefoon
Laten we beginnen met het leukste onderdeel: je nieuwe telefoon. Bestel je telefonisch of online in combinatie met een nieuwe telefoon? Dan ontvang je deze thuis. 

Ik heb een nieuwe aansluiting
Heb je bij je verlenging of nieuwe aansluiting gekozen voor een nieuw toestel? Dan ontvang je van ons een e-mail wanneer je telefoon klaarstaat voor levering. Je maakt dan vervolgens met Dynalogic (onze koerier) een afspraak om je telefoon in ontvangst te nemen.

De levering werkt als volgt:

  • Het legitimatiebewijs dat je hebt gebruikt met het plaatsen van de bestelling wordt door de koerier nog een keer gecheckt
  • Je bankgegevens controleren we door een pintransactie van 0,01 op een mobiel pinapparaat
  • Als alle gegevens kloppen onderteken je het contract 
  • Je neemt de bestelling in ontvangst en tekent hiervoor 
  • Eventuele rembourskosten kun je afrekenen via het mobiele pinapparaat

Heb je een zakelijk abonnement afgesloten? Dan controleert de koerier ook je uittreksel van het KvK. Let op: dit mag niet ouder zijn dan 6 maanden.

Ik heb verlengd
Ook als je verlengt ontvang je van ons een e-mail zodra we jouw nieuwe telefoon versturen. Vervolgens ontvang je van PostNL een e-mail met een Track & Trace code, zodat je het pakket kunt volgen en eventueel de afspraak kunt verzetten. 

Pakbon
Bij een nieuwe telefoon zit een “Pakbon". Hierop staat de inhoud van de doos. Bewaar deze bon goed, dit is je garantiebewijs en wordt maar 1 keer verstrekt!
Mocht je ooit je toestel ter reparatie aan moeten bieden, dan controleren we met deze bon of en wanneer de telefoon bij ons gekocht is.

Verzekeren
Het is altijd verstandig om je telefoon te verzekeren. Bij Vodafone verzeker je je telefoon vanaf 5,50 euro per maand.

< Verzeker mijn telefoon >

Ik ben niet tevreden  
Het versturen van je nieuwe telefoon doen we zeer zorgvuldig. Klopt er toch iets niet met je bestelling?

  • Je hebt een andere kleur besteld
  • Het toestel werkt niet naar behoren
  • Het toestel is beschadigd tijdens vervoer

Stuur het pakket dan binnen 14 dagen terug. Gebruik hiervoor het retourformulier dat in de doos zit. Heb je het toestel in de Vodafone winkel gekocht, dan kan het binnen 48 uur geruild worden. Voorwaarde is dat er géén gebruikssporen op het toestel zitten én je de originele verpakking en alle accessoires hebt.

Start nieuwe abonnement
Heb je een nieuwe aansluiting bij ons zonder nummerbehoud? Dan gaat je abonnement meteen van start.
Stap je naar ons over met nummerbehoud, dan krijg je van ons een datum waarop jouw nummer overgezet wordt, en dus ook jouw abonnement bij ons begint.

Heb je verlengd? Dan start je nieuwe abonnement op de einddatum van je huidige contract. Bijvoorbeeld:

  • Je oude abonnement loopt tot 1-12-2020
  • Je verlengt op 2-8-2020 met 2 jaar (4 maanden voor je einddatum)
    Verder berekenen we je abonnementskosten vanaf de start van je abonnement plus de komende maand. Daarom kan deze wat hoger uitvallen dan verwacht. Bekijk hier een voorbeeld.
  • Dat betekent dat je nieuwe abonnement start per de einddatum van je contract; je nieuwe einddatum is dan 1-12-2022.

Je eerste rekening
Op je eerste rekening staan eenmalige kosten zoals aansluitkosten (bij een nieuw abonnement), of kosten voor je telefoon.

Tip: maak een account aan voor My Vodafone. Dan check je elke maand eenvoudig je nieuwe rekening online.

Heb je een andere vraag over de start van je nieuwe aansluiting bij ons? Of een aanvulling op dit topic? Laat het ons weten in de reacties of
open je eigen topic.

 

 

259 Reacties 259
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Xuai,

Om eerlijk te zijn "lees ik wel de kleine lettertjes" en zeker als ik ervoor betaal. Ik vind dat als je het niet door leest en je gaat er gewoon weg mee akkoord dan is het je eigen schuld dat het mis gaat of je ergens niet van op de hoogte bent. Je gaat namelijk een contract aan. In dit geval ben ik het niet eens met je.

Betreft andere providers durf ik zelf niet te zeggen of dit wel of niet gebeurt. Heb ik zelf geen ervaring mee omdat de mensen in mijn omgeving Vodafone hebben.

Groetjes stevied86
lampionnetje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat ik mij dan wel afvraag is... Je verlengt je abonnement met nieuw toestel, daar kies ik bij +15 euro om minder te hoeven bijbetalen voor mijn telefoon. Ik sluit het contract af voor 2 jaar. Vervalt na 24 maanden die 15 euro? Of ziet Vodafone dit als makkelijke inkomstenbron?
Xuai

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi @stevied86

Heb geen zin om met iemand te discusseren, maar geloof me als het gaat om geld verdienen/besparen dan ben ik de haantje de voorste. Misschien dat mijn opmerking "niet iedereen leest de voorwaardes" verkeerd is opgevat. In mijn contract stond duidelijk dat het in ging op de dag wanneer mijn oude contract afloopt en niet per direct.

Zoals ik schreef deze keer niet in mijn nadeell. Maar ik ga me twee keer bedenken voordat ik mijn huidige Vodafone abbonnement weer vervroegd gaat verlengen.


Om het maar af te maken. Voorwaarde vodafone verlengen:


Als je je abonnement verlengt krijg je een bevestiging met daarin de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.
Kies je voor een nieuw abonnement en is je contract nog niet afgelopen, dan gaan je nieuwe abonnement en voorwaarden direct in. Tenzij er sprake is van een verlaging van de abonnementsprijs. In dat geval gaan je nieuwe abonnement en voorwaarden in na afloop van je huidige contract.
Vanaf deze datum worden de nieuwe abonnementskosten in rekening gebracht. Je oude en nieuwe abonnement overlappen elkaar niet. Je betaalt dus geen dubbele kosten.

Daarnaast een correctie op mijn vorige bericht dat alleen Vodafone deze methode hanteert. Ene provider met een kroontje doet het op hetzelfde manier.


jkkliment

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb, alvorens mijn bestelling te doen, mijn adres via Mijn Vodafone veranderd. Ik heb nog gecontroleerd, of het adres ook echt correct was (via Mijn Vodafone) en dat klopte. Pas daarna ging ik bestellen.Ik ging er dus gewoon van uit, dat wanneer ik voor "afleveren thuis" heb gekozen, mijn bestelling dan ook op mijn nieuw adres zou worden afgeleverd. Niet dus.
De eerste alarmbellen gingen gelijk rinkelen, toen ik na afronding van mijn bestelling de status van de bestelling heb bekeken. Daar stond als afleveradres dus mijn oud adres en als factuuradres mijn nieuw adres. Mijn adreswijziging is dus door het systeem niet goed / onvolledig verwerkt. Ik begon te bellen naar allerlei nummers, maar niemand kon of wilde mij helpen. Het laatste advies van een medewerkster was contact opnemen met Post.nl en zelf de zending proberen te annuleren. Dat gaat dus niet, he.
Via de tracker van post,nl heb ik kunnen vaststellen, dat de telefoon wel op mijn oud adres is afgeleverd. Van evt. weigering aan de deur is mij niets bekend. En het toestel ophalen? Ten eerste ken ik de mensen niet en ten tweede heb ik weinig zin om 200 km te rijden om een fout van Vodafone te corrigeren
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@jkkliment Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om naar de andere kant van Nederland te rijden voor je toestel. Helaas kunnen we via het Forum hierin weinig betekenen. Neem even contact met ons op. Dat kan bijvoorbeeld ook via chat, Twitter of Facebook. Dan kijken mijn collega's hoe we dit kunnen oplossen.
Jcdvd

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 8 maart verlengt, alleen kwam ik er dezelfde dag achter dat het verkeerde nummer verlengt was.
Dit dezelfde dag gemeld.
Tot op heden ( nu 3 weken later) is de annulering nog steeds niet geregeld en zit ik met een onbruikbaar abonnement
SB

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Halverwege maart heb ik besloten om mijn contract te verlengen en dit te combineren met de pre-order aanbieding voor een HTC One M9. Omdat dit via My Vodafone niet lukte heb ik een aantal dagen opnieuw een pogingen gedaan. Uiteindelijk heb ik op 23 maart een bestelling weten te plaatsen via Friends & Family dankzij de hulp van een van de medewerkers op de chat. Op de een of andere manier zaten er heel wat storingen in het systeem die te danken zijn aan de vernieuwing daar van.

Toen ik afgelopen vrijdag hoorde dat Vodafone het toestel ging leveren ben ik nieuwsgierig als ik ben gaan informeren. Tot mijn grote verbazing was van de pre-order en verlenging nergens iets bekend. Later bleek in het formulier een fout te zitten waardoor onder het kopje nummerbehoud een cijfer van het telefoonnummer niet klopte. Overigens waren alle gegevens inclusief het telefoonnummer in de rest van het formulier wel juist! Geen man overboord zou je denken en zodoende ben ik zaterdag naar een Vodafone winkel gegaan om aldaar te verlengen en het toestel mee te nemen. Helaas bleek het toestel niet in de shop op voorraad te zijn. Een mooie actie al zeg ik het zelf, laat iedereen via alle social media weten dat de verkoop exclusief van start is bij Vodafone en de Belcompany om vervolgens geen voorraad te hebben. Nog geen man overboord zou je denken. Afgelopen maandag opnieuw de verlenging in orde gemaakt via Friends & Family, dankzij de hulp van Wendy ( Vodafone medewerker op de chat ) besloten om voor de Gun Metal variant te gaan omdat deze op voorraad was. Eigenlijk wil ik liever een Silver/Gold versie maar ja die was er niet en ik wil nu toch wel graag verlengen en zo snel mogelijk spelen met een nieuw toestel. Omdat het toestel op voorraad was zou het dan ook dezelfde dag verzonden worden en met een beetje geluk de volgende dag al geleverd worden. Na lang sukkelen was dan eindelijk alles geregeld!

Maar helaas bleek het verhaal nog niet helemaal klaar te zijn. In de bevestigingsmail werd duidelijk dat het toestel in backorder stond en levering zodoende 5-10 dagen op zich kon laten wachten. Omdat dit in de vertse verte niet leek op hetgeen Wendy mij in de chat vertelde heb ik de telefoon gepakt en ben gaan bellen met 0800 - 6677880 ( Friends & Family ) om navraag te doen. In overleg met de medewerker aan de andere kant van de lijn in besloten om de bestelling te annuleren waarna ik dezelfde dag nog terecht kon in een van de Vodafone winkels. "dan kan je alsnog vanavond al met je nieuwe toestel spelen" is wat de mederwerker hoopgevend wist toe te voegen. Geregeld zou je denken maar helaas..........

In de winkel werd al snel duidelijk dat de annulering nog niet goed in het systeem stond, een verlenging was nog niet mogelijk. De medewerker vertelde mij dat dit 48 uur kon duren en dat de medewerker die de annulering geregeld heeft nooit had mogen zeggen dat ik naar de winkel kon gaan. Opnieuw afwachten dan maar!

Vanmorgen heb ik via de chat te horen gekregen dat ik vandaag eindelijk toch naar de winkel kon voor de verlenging. Vanmiddag in de auto gestapt en naar de Belcompany gereden ( is tegenwoordig ook Vodafone mocht iemand zich afvragen waarom steeds de Belcompany ) waar ik opnieuw tegen een teleurstelling aan liep. Helaas is het abonnement niet verlengbaar!!!

Nu ben ik dus al sinds half maart bezig met het verlengen van mijn abonnement en het verkrijgen van een nieuw toestel. Inmiddels kan ik geen aanspraak meer maken op de pre-order aanbieding omdat 27 maart de sluiting van de actie was. Heb ik in tegenstelling tot vele anderen nog geen HTC One M9 in mijn bezit en is verlengen niet mogelijk op de een of andere manier.

Ik vraag me dan ook een aantal dingen af:
- Waarom heeft Vodafone geen contact opgenomen toen bleek dat de eerste verlening poging niet geheel juist verlopen was?
- Is het personeel aan de telefoon en in de chats wel kundig genoeg?
- Liegt het personeel aan de telefoon en in de chats bewust om orders te kunnen schrijven?
- Waarom lijkt het er op dat Vodafone uit zo veel verschillende eilandjes bestaat en geeft iedereen andere antwoorden?
- Wanneer kan ik mijn abonnement wel verlengen?
- Is tegen die tijd de HTC One M9 wel op voorraad?
Ik ben in ieder geval niet echt tevreden maar dat was vast al duidelijk.

groetjes,

Saskia
esther-

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De M9 is niet eens op voorraad en de pre-orders worde vanaf volgende week en met pech pas over 2 weken geleverd. Pre-orderen bij vodafone heeft dus geen nut en hebben betaalde service niet na gekomen . Er ligt een klacht bij de consumenten bond en bij HTC via HTC elevate.
esther-

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
PS: Ik raad je aan uiteraard ook nooit meer bij Vodafone een contract af te sluiten en contact op te nemen met de consumenten bond.
SB

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De M9 is wel degelijk op voorraad, vanmiddag bij Belcompany geweest en daar had ik gewoon de keuze tussen zilver-goud of de Gun Metal versie. Het probleem lijkt meer te liggen bij de online verkoop punten van Vodafone. Allemaal niet zo heel erg maar het feit dat iedereen verschillende verhalen heeft en naar mijn gevoel soms gewoon antwoord om van je af te zijn of om iets te verkopen daar gaan mijn nekharen van overeind staan.

Al met al is vandaag telefonisch tegen de Belcompany medewerker verteld dat het abonnement vanaf morgen weer verlengd kan worden. Ik snap niet dat het allemaal zo moeilijk moet zijn om beloftes na te komen. En daarbij hoe moeilijk kan het zijn om een dergelijke situatie te omzeilen, elk systeem heeft minstens een achterdeurtje waar creatief mee omgegaan kan worden lijkt mij. Maar goed het bewijst wel weer dat kopen op afstand, al is het bij een bedrijf als Vodafone niet altijd vlekkeloos of soepel verloopt.

Edit: Ondanks alle beloftes en verschillende antwoorden is het abonnement tot op heden ( 3 april ) nog steeds niet te verlengen. In telefonisch contact is duidelijk geworden dat dit so maar nog 7-10 werkdagen kan gaan duren!! Ik heb nog maar een woord over KANSLOOS wat een vreselijke manier van omgaan met klanten is dit zeg 😞 Blijkbaar is de annulering binnen Vodafone geheel afgerond, echter er staat een "work item" open bij Dynalogic. Er is mij aangeraden om contact met hun op te nemen à €0,45 p/m

Ik vraag me toch echt af waarom ik zou moeten bellen, ik ben toch klant van Vodafone en niet van Dynalogic?! Hoe dan ook het achterdeurtje in het systeem is in dit geval dus aanwezig alleen niemand lijkt er doorheen te willen gaan. Hoe simpel zou het zijn als Vodafone gewoon contact opneemt met hun distributeur Dynalogic en het "work item" te laten verwerken? Uiteraard heb ik inmiddels zelf contact opgenomen met Dynalogic maar die sturen me weer terug naar Vodafone.

Edit:

Inmiddels zijn we 2 weken verder en ben ik nog niets opgeschoten. Inmiddels is duidelijk dat het nog wel 2 maanden kan gaan duren!! In de tussentijd kan ik mijn contract niet opzeggen, kan ik niet verlengen en kan ik geen stappen ondernemen met nummerbehoud. Ik wordt door Vodafone dus een soort van gegijzeld en zit vast aan mijn contract welke na 5 mei stilzwijgend verlengt zal worden. Omdat ik hier echt niet van gedient ben heb ik vandaag mijn klacht ingedient bij de ACM ( Authoriteit Consument & Markt ). Ik heb nu al zo veel tegenstrijdige reacties gekregen dat ik er gek van wordt.

Ik heb inmiddels een dosier vol met chatgesprekken en telefoongesprekken waarin ik mijn mening niet onder stoelen of banken geschoven heb. Mooiste van alles is dat medewerkers nu zelfs toe gaan geven dat ze het begrijpen, met uitingen komen waarmee ze eigenlijk niet mogen komen en zelf aangeven dat Vodafone inderdaad bezig is met het aan het lijntje houden van klanten.

"elke klant die ongewenst 2 maanden langer vast zit aan zijn contract of een oud en dus nog duur contract zijn extra inkomsten. U kunt zich wel voorstellen wat de waarde is van € 10,- ( per klant ) maal 1 miljoen klanten." is een van de uitspraken die tijdens een telefoongesprek gedaan zijn door een van de medewerkers.
Vincent1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vorige maand mijn Vodafone Sim-only verlengd via Family&friends naar weer een Smart sim-only. Dag erna de bevestiging met ingangsdatum die meteen inging.
Voor mijn vrouw verleng ik 2 weken later haar Vodafone sim-only, ook via Family&friends, weer naar een Smart sim-only, maar bij haar krijg ik wel de bevestiging van ontvangst, maar geen mail met ingangsdatum?
Tweetend naar Vodafone zegt met dat de ingangsdatum pas over 4 maanden ingaat, als het oude afloopt?
Ik krijg na veel vragen een ordernummer 225592972, maar daar kan ik online niks mee terugvinden, alleen een foutmelding. Wat is hier nou aan de hand?
patrickR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou Altijd mooi tevreden geweest over Vodafone.. doordat er ergens anders een betere aanbieding was (tmobile) daarheen verhuisd weliswaar niet tevreden dus wou weer terug bij het oude vertrouwen vodafone..

Toen begon helaas echter de ellende!

begin maart de telefoon met abonnement besteld (samsung s6) natuurlijk was er een wachttijd omdat de telefoon pas de 10e van april geleverd kon worden. Tot op heden heb ik nog ALTIJD niks ontvangen maar wel al een aanbetaling van 500 euro verricht. Nadat ik al 4 keer gebeld heb met de klanten service waarbij ik een gemiddelde van 45 min per keer heb moeten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg word je van het kastje na de muur gestuurd.

1e keer bellen : Ja meneer u zult toch even moeten wachten (1 week gewacht NIKS veranderd er)
2e keer bellen : Ja meneer op de dag dat u besteld heeft hadden wij een storing, ik maak het voor u in orde (week gewacht NOG NIKS)
3e keer bellen : Ja meneer u heeft volgens onze adminestratie nog niet betaald (heb al vanaf begin maart een bevestiging dat dit wel zo is en het is afgeschreven van de bank)
4e keer bellen : Ja meneer ik zal het even nagaan in het systeem en ik leg dit dan persoonlijk bij de back office neer en dan krijg u vandaag nog bericht via u email (week later NOG niks ontvangen)

Ik weet het niet maar ik ben er helemaal klaar mee. ik bel dus ook geen 5e keer meer , en als ik de 5e keer bel dan is het maar voor 1 ding ANNULEREN.

Ik ben dus echt zeer diep teleurgesteld in de gang van zaken met Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Patrick Rutjens.
Henkie_NL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,
Ik ben van plan over te stappen van Tele2 naar Vodafone. Dat betekent dus een nieuwe klant voor Vodafone. Nu heb ik een bestelling voor telefoon met 1 jarig vodafone abonnement gedaan via coolblue.nl met nummerbehoud. Nu is dat laatste blijkbaar een dingetje wat ik hem inmiddels zelf al vele telefoontjes moeten plegen met coolblue, tele2 en vodafone om zelf te zorgen dat ik de overstap kan maken aangezien het allemaal wel erg lang duurd. Gisteren wederom contact gehad met coolblue die aan geven dat alles akkoord is en ze kunnen leveren als vodafone groen licht heeft gegeven voor het nummerbehoud. Gisteren contact gehad met Tele2 die aangeven dat alles akkoord is van hun kant en het wachten is op vodafone voor goedkeuring. Gisteren contact gehad (kort) met een dame van vodafone die geen gegevens van mij kon vinden in het bestand? Na een kort gesprek van max. 5 minuten zou zij mij door schakelen met een bepaalde afdeling die mijn gegevens wel zou moeten hebben. Helaas heb ik hun nooit aan de lijn gehad want ik heb zonder overdrijven 36.48 minuten in de wacht gestaan waarna mijn geduld op was. Hierna weer gebeld en wederom 5.20 minuten in de wacht. Heb toen maar opgehangen want vind het vreemd dat ik zoveel moeite moet doen om bij jullie klant te worden!? Helaas kan ik hier geen foto's invoegen want heb van beide een print screen gemaakt! Wat is uw oplossing? Het moet in deze tijden toch niet zo zijn dat ik moet smeken om klant te worden? Vind de duur van het in de wacht zetten daarnaast ook belachelijk.

Graag uw reactie.......
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi Allemaal,

Dat zijn behoorlijk wat individuele klachten. Erg vervelend dat jullie deze problemen ervaren! Ik kan per persoon even kort in op de klacht en wat je hiermee het beste kunt doen.

Jcdvd
Het is inmiddels een tijdje geleden dat je je vraag plaatste, hoe staat het er nu mee? Je vraag is helaas te persoonsgebonden voor het Forum, dus effectief nagaan wat er gebeurd is kan ik helaas niet:(.

SB
Dat is een pittig verhaal en zijn pittige vragen die je stelt. Ik kan me voorstellen dat dit alles behoorlijk vervelend is. Medewerkers helpen je naar hun kennen en kunden, het klopt inderdaad dat door de vernieuwingen die we momenteel ondergaan het soms lastiger gaat als voorheen. Ik zie dat je bericht al van een tijdje terug is en je vragen over de voorraad en wanneer je kunt verlengen kan ik via het Forum niet beantwoorden omdat deze te specifiek op jou van toepassing zijn, Hopelijk is het inmiddels wel gelukt?

Vincent1970
Je vragen zijn helaas ook te persoonlijk. Via het Forum kunnen we geen gegevens van klanten inzien. Hierdoor kan ik niet nagaan wat er mis gaat bij het inzien. Mijn tip is wel om eens andere browser te gebruiken als je de status wilt nakijken. Of is het inmiddels wel gelukt deze in te zien?

patrickR
Wat rot om te horen dat je teleurgesteld bent, al kan ik dit wel begrijpen. Frustrerend ook dat je nooit terugkoppeling hebt gehad. Ik kan zoals ik hierboven ook vaker schreef niet nagaan wat de status van je case is, de enige manier is dus alsnog zelf contact opnemen. Excuses voor het ongemak!

Henkie_NL
Wederom naar om te horen! In dit geval zul je het met coolblue moeten oplossen, omdat je het abonnement daar besteld hebt. Misschien is het ook een idee om gewoon langs een Vodafone winkel te gaan. Daar zal snel genoeg blijken of jij direct kunt verlengen. Als dit het geval is kun je het toestel (mits op voorraad) ook gelijk meenemen:). Succes!



Jcdvd

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog niet opgelost. Het zou druk zijn. Ik geloof er niets van.
Ik ben nu bezig om een abbo af te sluiten bij een andere profider en ook voor mijn 2 andere gezins vodafone abbo's ga ik ergenst anders overbrengen. Ik heb het helemaal gehad met vodafone
Ad9Mar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al een tijdje een abonnement bij Vodafone, nou is mijn contrac afgelopen en heb ik van de concurrent een mooie aanbieding gekregen.
Ik zou graag het telefoonnummer van de Vodafone Customer Retention willen voor een aanbieding op maat maar ik kan die nergens vinden.
mathijsl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi! Ik heb precies een maand geleden mijn contract verlengd, of beter gezegd: een duurder contract aangevraagd. Van een sim-only Web 500 MB bundel naar sim-only Red (3GB 4G en onbeperkt bellen). Ik heb toen wel een mail met "We informeren je per e-mail verder over de levering" gekregen, maar sindsdien niets meer gehoord of gekregen. Mijn dashboard geeft nog steeds 'Web 500 MB' aan. Wanneer kan ik iets verwachten?
patrickR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel leuk gezegd zo ja ..

Zo praten dus alle medewerkers bij vodafone en vervolgens gebeurd er WEER NIKS!

Ja ja er is weer een week verstreken geen reactie ik ga alles annuleren wanneer ik de kans heb.
Wat een bedrijf dit zeg je word overal van het kastje na de muur gestuurd had hier ook niet veel anders verwacht.

Morgen ga ik bellen en dan nemen we fijn afscheid van elkaar!

Wat een zooi vodafone eens en nooit meer.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Ad9Mar,

Ik zie dat nog niemand gereageerd heeft op je bericht. Leuk dat je ons contacteert. Je kunt de verkoopafdeling benaderen voor een vrijblijvend aanbod via telefoonnummer: 0800-0560. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 - 18.00 uur. Hopelijk kunnen ze jou een passend aanbod doen.

    Samdv

    Ontdekker
    • 1Posts
    • 0Oplossingen
    • 0Likes
    Beste Vodafone,

    Ik heb mijn abbonement verlengd. Zojuit nieuwe telefoone en simkaart binnen gekregen met een ander mobiel nummer. MyVodafone geeft aan dat het nieuwe nummer een Zakelijk nummer is terwijl ik een particuliere klant ben. Ik vraag me af wanneer met nummerbehoud behoud ingaat op mijn nieuwe simkaart.

    Groeten
    E-mail notificaties
    Aan Uit

    Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

    Uitgelicht topic