Tineke1963

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb vanochtend mijn nieuwe simcard in mijn mobiel gedaan ( nu abonnement ), maar kan niet bellen.

Vandaag, 8 december gaat mijn abonnement in ( Vodaphone/Ziggo). Ik heb vanochtend mijn simcard zoals afgesproken in mijn mobiel gedaan, maar kan niemand bellen, ja, behalve 112.... Wat nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Waar is de service hier???

Bekijk in context

15 Reacties 15
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai Tineke1963,

Is de simkaart wel geactiveerd ;)? Zo niet dan kun je dit online doen of via de klantenservice! Als eenmaal je simkaart is geactiveerd kun je gebruik maken van het netwerk.

Succes.
Vriendelijke groet,
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt! Ik ben een beetje nieuw met dit soort dingen.
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Via Facebook geprobeerd contact te zoeken, maar kreeg dit te lezen: Je bent niet gemachtigd om deze handeling op de opgegeven pagina uit te voeren. Wat nu??
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik kom er echt niet uit. Help!
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds geen antwoord ontvangen.....
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Men wil mij een sms sturen, maar dat kan dus niet omdat nog niets geactiveerd is.....
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
...............................Het is zo stil hier....................
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Binnen 5 dagen!

Antwoord op e-mail:
We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 5 werkdagen van antwoord voorzien.

Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.

Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heel leuk....maar ik wil graag een antwoord!!!


Hi Tineke1963,
Je hebt zojuist de Bruisend brein-badge verdiend op het Vodafone Forum!

Bruisend brein

Je hebt 10 reacties gepost!

Bekijk de badge op je profiel.

Met vriendelijke groet,
het Vodafone Forum Team
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Waar is de service hier???
Tineke1963
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk geholpen door iemand van de klantenservice. Dat werd tijd. Jammer voor de slechte communicatie op dit forum.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Tineke1963,

Ik zie je berichten maar inmiddels neem ik aan dat je al bent geholpen. Het forum is geen 24/7 kanaal, het kan daardoor zijn dat het een dag duurt voordat je antwoord mogelijk ontvangt. Op social media is de reactietijd vele malen korter.

Ik had wel in het bericht van me bovenaan aangegeven dat activeren online kan als via de klantenservice (mocht Facebook niet lukken probeer Twitter), de telefonische klantenservice is ook beschikbaar.

Veel plezier met je abonnement en heb je nog vragen, stel ze gerust op het forum!

Vriendelijke groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic