scarcrime4

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nog steeds een deblokkering er op staan terwyl me rekening al lang betaald is hoe er af.

Afspraak was als de rekening betaald was er weer af was afgesproken voor eigen veiligheid dat de stop er op ging toen omdat me rekening te hoog was maar is gewoon betaald hoor zoal afgesproken hoe los ik dit op bv dank jeroen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Jeroen, er kunnen twee dingen aan de hand zijn. Als je de rekening vandaag betaald hebt kan het dat het geld gewoon nog niet door de bank bij ons is bijgeschreven. Als de betaling nog niet verwerkt is, is je abonnement nog niet gedeblokkeerd en dat kan soms even duren.

Als je een paar dagen geleden al betaald hebt, dan zou ik even bellen met de afdeling betalingen van de klantenservice. Dan kan het bv dat je betaling niet helemaal goed administratief verwerkt is. Dat is meestal zo opgelost met een belletje 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Jeroen, er kunnen twee dingen aan de hand zijn. Als je de rekening vandaag betaald hebt kan het dat het geld gewoon nog niet door de bank bij ons is bijgeschreven. Als de betaling nog niet verwerkt is, is je abonnement nog niet gedeblokkeerd en dat kan soms even duren.

Als je een paar dagen geleden al betaald hebt, dan zou ik even bellen met de afdeling betalingen van de klantenservice. Dan kan het bv dat je betaling niet helemaal goed administratief verwerkt is. Dat is meestal zo opgelost met een belletje 🙂
scarcrime4
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hy was de 26 al betaald maar bel wel ff klantenservice maar in iedergeval bedankt voor je uitleg thnx grt jeroen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Graag gedaan hoor:)
Daienne13

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had mijn geld gisteren pas gekregen en toen heb ik het grootste gedeeldte gelijk betaald maar nou zag ik tot mij verbazing dat ik was geblokkeerd
Daienne13

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat ik had niet al mijn werk geld binnen gehad
Daienne13

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan jullie ook niet bellen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Daienne13,

Uiteraard erg vervelend als je geblokkeerd bent en niet meer kunt bellen. Ik raad je in dit geval aan om een toestel van een vriend(in) te lenen om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Zij kunnen aan de hand van je gegevens precies nakijken wat er nog open staat en je van meer informatie voorzien. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic