erols

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn abonemment verlengt, maar moet nu 3 maanden wachten

Ik had een Nokia Lumia 900 (met een grotere simkaart) en mijn abonnement was ingegaan in augustus 2012. Ik kreeg ongeveer drie weken geleden een bericht over dat ik mijn abonnement kon verlengen en ik heb dat vorige week gedaan en heb daar een iPhone 5S bij genomen. Nu staat er dat mijn abonnement van de iPhone in Augustus 2014 ingaat (dan moet ik drie maanden wachten om mijn iPhone te kunnen gebruiken, want de Lumia en de iPhone hebben verschillende soorten sim kaarten, dus ik kan ze niet omwisselen).

Ik kan met mijn oude telefoon alleen nog bellen en SMS'en, want mijn Lumia is kapot (gevallen) en sindsdien doen WiFi en 3G het niet meer.

Hoe kan ik mijn abonnement van de iPhone, dus mijn iPhone simkaart, meteen activeren om niet drie maanden te wachten met een kapot toestel op de activatie van mijn iPhone's simkaart?
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @erols
Fijn om te horen dat je verlengt hebt. Ik merk dat er wat verwarring is over de ingang van je abonnement.
- Je abonnement is niet gekoppeld aan je toestel of aan 1 specifieke simkaart. Je kunt dus via 0800-1258 je nieuwe simkaart laten activeren. Op dat moment koppelen we je nieuwe kleine sim aan je eigen mobiele nummer en ben je dus met je nieuwe telefoon bereikbaar.
- Ander punt is de ingangsdatum van je abonnement. In de meeste gevallen gaan abonnementen, in combinatie met een toestel per direct in. Héél soms pas op de einddatum van je huidige contract. Dat is even afhankelijk van de oude en nieuwe abonnementsvorm. Op het moment dat we je abonnement aanpassen, krijg je hier een mail over gestuurd.

Ik hoop dat ik met dit berichtje je vragen heb weg kunnen nemen. We hebben ook een filmpje over de verwerking van je abonnement.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic