Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Ik heb een galaxy s10+ en sinds een aantal weken word bde 4g verbinding na meestal tusen de 1 en 25 minuten verbroken .terweil de instelingen 100% goed staan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat ik voornamelijk bedoelde was om eens een nieuw account aan te maken en eens proberen hiermee in te loggen (even tijdelijk om te kijken of dat het probleem is of niet) @Noctus . Maar ik betwijfel of dat het probleem is.
Als je moederbord is vervangen zou je toestel echt gewoon moeten werken. Download je trouwens alleen apps uit de Galaxy Store of Google Play Store? En is de software up to date?
Je hebt meerdere malen via Samsung zelf het toestel opgestuurd ter reparatie, dat is echter de fabrikant en niet de verkoper. Je zou eventueel contact kunnen opnemen met de telefonische klantenservice om te kijken of het mogelijk is het toestel om te ruilen voor een nieuwe. Echter kan ik dat niet garanderen, omdat de reparaties niet via Vodafone zijn gedaan en daardoor ook niet in het systeem staan.
We hebben inmiddels een heleboel proberen uit te sluiten, maar we blijven problemen aantreffen wat erg vervelend is uiteraard. Ik heb nu echter ook geen andere mogelijke probleemoplossing.
Wat er gezegd werd werkt niet hellaas .
Jammer om te horen dat alle genoemde stappen in het topic waarin ik je verwees niet hielpen @Noctus . Kun je mij vertellen of je dit probleem op een specifieke plek hebt of door het hele land? Ervaar je dit probleem sinds kort (bijvoorbeeld na een software update), of is dit uit het niets verschenen?
Ik heb het overal en is me ongeveer 2 weken geleden begonen denk ik omdat het mij van te voren nog niet opgevalen was tot iemand zij van wat is je stem ineens raar .8 september heb ik wel een telefoon update gedaan .maar in verleden heb ik er ook last van gehad paar keer maar toen stond de insteling nier goed wat nu wel zo is…maar ik heb gewoon lastige telefoon heb namelijk nog veel meer problemen er mee was ook al op mijn vorige telefoon .en alle experts heben geen idee wat er allemaal aan de hand is .maar als ik nu ineens amper kan bellen is het hellemaal een drama . Mijn telefoon levert me al jaar veel stress op
Hoi @Noctus ,
Ai, je meld dus dat er wel meer is met het toestel. Kun je mij uitleggen wat er nog meer defect is aan het toestel?
Had je trouwens als een back-up gemaakt via Samsung Smart Switch en vervolgens een reset van het toestel zelf? Dat lost vaak heel veel issues met het toestel op.
Ik hoor het graag van je!
Nou is lastig uit te legen is erg veel .maar voor probleem met bellen internet heb ik nu nieuwe simkaart .dus dat ga ik komende tijd testen of het werkt
Andere probleem ligt nog veel ingewikelder .
Gaat over verschilende dingen
1 gaat over meldingen bv whatsapp en play store en andere meldingen van apps waar ik wel melding van wil heben .komen nooit als telefoon in standby sta .en vaak bij whatsapp als er meldingen binnen komen als ik wel bezig ben op telefoon krijg ik geen geluid bij whatsapp melding .en meldingen van de play store komen dus nooit aan bijvoorbeeld zeg er is nieuwe update in playstore krijg ik dus niet of apps zijn geupdate krijg ik niet zelfs niet als ik op telefoon of tablet bezig ben
2 mijn play store als er updates zijn van apps dan update hij de updates niet automatich ik moet ook vaak op een knopje druken of er updats beschikbaar zijn .en de instelingen zijn gewoon goed . Word al sinds ik de galaxy s6 neem ik de zelfde problemen iedere keer mee naar andere telefoon .ook op mijn tablet zelfde probleem.
3 ook de maandelijkse telefoon updates instaleert hij nooit uit zich zelf kijk ook bijna dagelijks of er update is
Maar heb telefoon al vaak op gestuurd voor reparatie en om na te laten kijken na samsung .werkt niet
Vaak op fabrieks insteling gedaan werkt niet
En niemand weet het eigenlijk wat er aan de hand is en waarom ik de problemen mee over neem naar andere tablet of telefoon
Denk vaak dat er iin mijn googel accaunt iets is virus denk ik .en dat de problemen nooit opgelost kunen worden .maar dat geloofd niemand .maja leverd mij al vele jaren erg veel stress op het beheerd mijn leven kijk wel 100 x per uur op mijn telefoon voor geval ik weer whatsapp melding mist .
Experts die me afgelopen jaren geprobeerd heben om te helpen heben geen idee dus
Oke, ik ben benieuwd of de nieuwe simkaart het verschil zal maken @Noctus !
Even over de andere problemen met het toestel:
• Om je toestel automatisch naar updates te laten zoeken dien je het volgende te doen: Instellingen >> Software-update >> Automatisch downloaden via WiFi (je moet nog wel even zelf op het knopje installeren klikken ;-)) Even ter duidelijkheid, je hoeft niet iedere dag te checken of er updates zijn, je ontvangt maximaal 1 update per maand ongeveer.
• Om apps automatisch in de Play Store automatisch te laten downloaden via WiFi dien je het volgende te doen: Google Play Store >> Instellingen >> App automatisch updaten via WiFi
• Als jij meerdere malen je toestel hebt gereset en je had een virus (malware), dan was deze met een nieuwe schone installatie verdwenen. Mocht je trouwens een antivirus scanner zoeken, ik raadt je Kaspersky aan (te downloaden in de Play Store, gratis). Samsung zelf levert trouwens op haar Galaxy toestellen haar eigen antivirus software mee (Samsung Knox in samenwerking met Mcafee.
• Heb je al eens een back-up gemaakt van het toestel, vervolgens gereset en daarna een schone nieuwe installatie uitgevoerd (dus je back-up laat je op de PC en je zet deze niet terug op je Galaxy S10+). Je installeert apps uit de Play Store één voor één bijvoorbeeld..
• WhatsApp meldingen die niet binnenkomen kun je fixen via het volgende: Swipe omlaag voor de notificatiebalk, als het goed is zie je dan staan Meldingsinstellingen klik hierop. Eenmaal daar check je WhatsApp en vervolgens moeten allen vakjes bij WhatsApp aangevinkt staan.
Uit je bericht verneem ik dus ook dat je toestel meerdere malen ter reparatie is gestuurd en dat het resultaat hetzelfde blijft. Wat mij verstandig lijkt is dat Samsung een nieuwe firmware op je Galaxy S10+ flasht, dat zou problemen met je software echt fixen. Ik weet niet of dat al is gedaan?
Nou bij punt 1 zo staat het bij mij altijd
Bij punt 2 sta het ook altijd aan via wifi
Punt 3 ik heb geen computer maar ik heb al vaak zat back up gemaakt
En ook zonder back up alles wat ik wil heben handmatig er op gezet
Punt 4 bij whatsapp sta ook bij alles aan .
En ik denk dat ze dat al gedaan heben heel moederbord of hoe ze het noemen veranderd .
Niks werkt dus ik moet wel kijken . En ik doe vaak die
Eigen virus scanner die zegt is geen probleem .
Kortom alles wat je zegt is al gedaan .
Was ook vandaag op tablet systeem update maar ik keek zelf maar kreeg dus geen melding
Dus tja ik geef het maar op .en als volgendjaar maart mijj abonement vervalt .maar aan een simpele ouder wetse nokia telefoon aan schafen .want als ik volgend jaar weer andre smartphone zou heben gebeurt het zelfde .ik neem het gewoon mee over wat ik al eerder aan gaf want zelfde is ook op tablet en dat kan alleen maar via wifi
Vroeg me af of juĺlie vanuit vodafone mijn tablet en telefoon op afstand na kunnen bekijken .dat heeft samsung in verleden ook wel eens gedaan .moest toen wel een app downloaden maar weet even niet meer hoe die app heet maar dan kreeg ik code van die persoon en dan kon die mijn instelingen bekijken .mischien vinden jullie wel ietsvb
Oei, dat is een heleboel en als zelfs het moederbord is verwisseld zou je toestel het weer moeten doen @Noctus .
Helaas is het via het forum niet mogelijk om mee te kijken op afstand, ik weet dat deze service Samsung wel aanbiedt. Ben je al eens langs een Samsung Service Center geweest (als er eentje in je buurt is gevestigd, je kunt het toestel ook door Samsung laten ophalen).
Alleen als er al diverse reparaties hebben plaatsgevonden, de instellingen correct staan, je meerdere malen een reset hebt uitgevoerd zou het goed moeten werken.
Begin januari tot februari al 2 x op laten halen door samsung .en in mij buurt is geen samsung center vorig jaar juni ook 2x oplaten halen .wat ik zeg niks werkt .
Dus heb het opgegeven .
Lijkt iedere geval dat nieuwe simkaart om te bellen en interneten tegelijk wel werkt iedere geval gisteren had ik er iedere geval geen problemen mee .maar pas na aantal dagen weet ik het zeker
Hmm, dus het toestel is al meerdere malen ter reparatie opgestuurd. Heb je het toestel ook via een Vodafone winkel laten opsturen? Want het lijkt erop dat je toestel nu 4 x met Samsung is opgestuurd @Noctus . Ik verneem graag of je het toestel via de Vodafone webshop hebt aangeschaft of via de Samsung webshop.
Wel fijn om te horen dat het erop lijkt dat het internet tijdens het bellen beschikbaar blijft .
Nou hellaas nieuwe simkaart heeft dus ook niet geholpen hellaas .dus kan nog steeds na tijdje niet bellen en interneten tegelijk .kijk dat de meldingen niet altiid of nooit doorkomen is vervelend maar dat heb ik nu wel geaccsepteerd .maar dit ja dit moet echt opgelost worden .
En ik had de telefoon via vodafone webshop gekocht 2 jaarlijkse (abbonement) volgend jaar juni meende ik kan ik weer andere telefoon aan schaffen maar ja zo lang op deze manier doorgaan is klote heb gewoon bellen en internet tegelijk nodig .
En heb nog nooit telefoon via vodafone winkel op gestuurd . Sterker nog ik wist niet dat het kon .maar stel ik doe dat krijg ik dan wel een leen telefoon .
Als je maandelijks voor je toestel betaald, verwacht je natuurlijk een werkend toestel. Je gaf aan het toestel inclusief abonnement via de Vodafone webshop te hebben aangeschaft @Noctus .
Je hebt het toestel echter via de fabrikant zelf laten repareren, heb je toevallig nog de reparatie bon (zo ja, welk defect is opgelost/welk onderdeel is vervangen).
Wat je nog zou kunnen doen is starten met een gloednieuw Google account, je gaf namelijk aan dat je dit ook had op je Galaxy S6 voorheen en je vermoedens gingen uit naar je account.
Defect werd verooraarzaakt door defect moeder bord staat er dus die is vervangen .maar had dus niet geholpen .
En inderdaad ik denk al tijdje ok nieuwe googel accaunt aan te maken .
Maar dan hen ik probleem denk ik want dan moet ik bij veel bedrijven nieuwe g mail adres door geven .dat is uren werk .
B.v ziggo vodafone bol.com huisarts en verschilende andere web winkels en warmte essen enz .
Maar word dan hier mee ook weer het tegelijk bellen en interneten opgelost
.en ik speel gamees via deze g mail account omdat ik geen fb en zo heb dan moet ik games die ik al jaren speel en ook echt geld voor heb gebruikt ook over nieuwe spelen .dat houd het het tegen bij mij om nieuwe googel accaunt aan te maken .l
Wat ik voornamelijk bedoelde was om eens een nieuw account aan te maken en eens proberen hiermee in te loggen (even tijdelijk om te kijken of dat het probleem is of niet) @Noctus . Maar ik betwijfel of dat het probleem is.
Als je moederbord is vervangen zou je toestel echt gewoon moeten werken. Download je trouwens alleen apps uit de Galaxy Store of Google Play Store? En is de software up to date?
Je hebt meerdere malen via Samsung zelf het toestel opgestuurd ter reparatie, dat is echter de fabrikant en niet de verkoper. Je zou eventueel contact kunnen opnemen met de telefonische klantenservice om te kijken of het mogelijk is het toestel om te ruilen voor een nieuwe. Echter kan ik dat niet garanderen, omdat de reparaties niet via Vodafone zijn gedaan en daardoor ook niet in het systeem staan.
We hebben inmiddels een heleboel proberen uit te sluiten, maar we blijven problemen aantreffen wat erg vervelend is uiteraard. Ik heb nu echter ook geen andere mogelijke probleemoplossing.
Was te verwachten hellaas .
Er is wel bij jullie een case aangemaakt vanwege de 4g bellen tegelijk internet .ik krijg dan e mail met waarschijnlijk deczelfde dingen wat ik moet doen . daar moet ik op wachten en in de tussen tijd moet ik datum en tijd opschrijven waneer verbinding verbroken word dan kan ik nog bellen vodafone .en zegen dat ik wat er in sta al gedaan heb dan moeten we afwachten .
Waaarom ik toen naar samsung ben gegaan is dat ik nooit echt hulp kreeg van vodafone klanten service . Ik download altijd apps van de play store en van de galaxy store maar daar doe ik niet veel mee ..
Maar iedere geval bedankt voor alle hulp van je .maar denk dat we dan maar moeten stopen met deze mails .i
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...