Mbozdere

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb betaald maar krijg een herinnering.

Geachte Vodafone,

Ik heb een sms bericht ontvangen waarin staat dat ik mijn factuur van vorige maand niet heb betaalt, dit klopt niet want dit heb ik wel gedaan. Ik heb nacontrole gedaan en ik heb het inderdaad uitgevoerd. Wat moet ik doen?

Met vriendelijke groet,

M Bozdere
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de afdeling facturen zodat zij kunnen zien waar het mis gaat. Zorg er eventueel voor dat je de agenda waarop het overgeboekt wordt opschrijft met het tijdstip en evt betalingskenmerk.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Welkom op het forum Mbozdere . Zoals Steven- al aangeeft kunnen we via het forum geen betalingen nakijken. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Lees ook eens de huisregels van het forum. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic