Ik heb 15 april abonnement verlengd. 16 april geleverd. Niet in orde. Contact Vodafone.
terug sturen. Apple iPhone 6 space grey 64 gb. 17 april aangetekend retour. Vandaag de dag nog steeds geen nieuw toestel. Wekelijks 1 a 2 keer gebeld. In het kort de antwoorden; fout bij backoffice. Koerier heeft nog niets laten weten. Ik zal dit abonnement opzeggen en nieuw abonnement afsluiten. Is op 30 april gebeurd. Geen toestel geleverd. Oh, raar, bel magazijn wel even dat ze het opsturen.
niet geleverd? Oh, abonnementen blokkeren elkaar. Lossen we op. Gewoon 5 werkdagen wachten ( standaard zinnetje). Iedere keer dat ik bel, wordt er een case aangemaakt. Kunt u mij dit mailen? Nee, sorry dat gaat niet.
vaak kwam de oplossing in de vorm van: dat is gewoon een kwestie van de verlengdatum terug te zetten naar de originele datum van 15 augustus 2015. Meerdere malen gezegd, geen oplossing. Vorige week vertelde de meneer weer dat de datum terug gezet moest worden en dat hij een case zou aanmaken. Ik gezegd dat dat al vaaaaaak was gedaan. Nee hoor, staat niets, is eerste keer??
begin augustus opeens op site dat ik kon verlengen. Joepie. Aangeklikt, kon dus niet. Ik bellen. Raar, dan doen we het handmatig, want de automatische wordt door iets tegen gehouden. Gelukt. Vraag stond ook meteen in vragen in my Vodafone. 1 dag later vraag gesloten. Gebeld. Ja datum moest terug gezet worden. Ik aangegeven dat ik ondertussen wel alles van het nieuwe abonnement moet betalen, maar dat ik al 4 maanden niet kan bellen omdat ik geen toestel heb. Steeds werd ook gezegd dat ik mijn oude toestel zolang maar moest gebruiken. Aangegeven dat ik dat toestel niet meer had, werd niet op gereageerd.
Ik klacht via site ingediend. Niets zeggend antwoord dat ik niet door de kredietcheck kwam??
ik gebeld, nee meneer dat geld niet voor bestaande klanten. Gaan het voor u oplossen.
datum moet terug gezet worden en dan kunt u bestellen. Is heel simpel. Ik heb zelf op die afd. gewerkt. Ik ga u doorverbinden. Wachten...hallo, zegt u het maar. Ja hallo, ik neem aan dat die meneer de situatie heeft uitgelegd? Nee hoor vertelt u maar. Toch maar weer het hele verhaal vertelt. Wordt opgelost. Hoeven alleen maar.... Prima dank u. Ik rekeningen gebeld. Hallo, staat een rekening van 153 euro open voor abonnement en hardware. Ga ik toch niet betalen? Ik heb namelijk geen toestel ontvangen.
deze meneer klonk oprecht verbaasd. Nee natuurlijk niet. Ik ga het regelen. Ik zal hier aangeven dat u geen herinnering moet ontvangen en dat u niet zal worden afgesloten. Fijn dank u.
even later sms dat er geen openstaande rekeningen zijn. Ik blij, eindelijk klopt er iets. 3 uur later volgend sms-je met de inhoud dat er een rekening openstaat en dat die snel betaald moet worden anders wordt mijn uitgaande activiteit geblokkeerd. Ik weer een klacht via de site ingediend, tot nu t nog niets gehoord. Via mijn vragen in my Vodafone veel opmerkingen bij een openstaande vraag geplaatst. Weer zonder antwoord gesloten. Erg raar.
misschien dat jullie iets kunnen betekenen, dit duurt nu al 5 maanden.