JeroenTeunissen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb 15 april abonnement verlengd. 16 april geleverd. Niet in orde.

Ik heb 15 april abonnement verlengd. 16 april geleverd. Niet in orde. Contact Vodafone.
terug sturen. Apple iPhone 6 space grey 64 gb. 17 april aangetekend retour. Vandaag de dag nog steeds geen nieuw toestel. Wekelijks 1 a 2 keer gebeld. In het kort de antwoorden; fout bij backoffice. Koerier heeft nog niets laten weten. Ik zal dit abonnement opzeggen en nieuw abonnement afsluiten. Is op 30 april gebeurd. Geen toestel geleverd. Oh, raar, bel magazijn wel even dat ze het opsturen.
niet geleverd? Oh, abonnementen blokkeren elkaar. Lossen we op. Gewoon 5 werkdagen wachten ( standaard zinnetje). Iedere keer dat ik bel, wordt er een case aangemaakt. Kunt u mij dit mailen? Nee, sorry dat gaat niet.
vaak kwam de oplossing in de vorm van: dat is gewoon een kwestie van de verlengdatum terug te zetten naar de originele datum van 15 augustus 2015. Meerdere malen gezegd, geen oplossing. Vorige week vertelde de meneer weer dat de datum terug gezet moest worden en dat hij een case zou aanmaken. Ik gezegd dat dat al vaaaaaak was gedaan. Nee hoor, staat niets, is eerste keer??
begin augustus opeens op site dat ik kon verlengen. Joepie. Aangeklikt, kon dus niet. Ik bellen. Raar, dan doen we het handmatig, want de automatische wordt door iets tegen gehouden. Gelukt. Vraag stond ook meteen in vragen in my Vodafone. 1 dag later vraag gesloten. Gebeld. Ja datum moest terug gezet worden. Ik aangegeven dat ik ondertussen wel alles van het nieuwe abonnement moet betalen, maar dat ik al 4 maanden niet kan bellen omdat ik geen toestel heb. Steeds werd ook gezegd dat ik mijn oude toestel zolang maar moest gebruiken. Aangegeven dat ik dat toestel niet meer had, werd niet op gereageerd.
Ik klacht via site ingediend. Niets zeggend antwoord dat ik niet door de kredietcheck kwam??
ik gebeld, nee meneer dat geld niet voor bestaande klanten. Gaan het voor u oplossen.
datum moet terug gezet worden en dan kunt u bestellen. Is heel simpel. Ik heb zelf op die afd. gewerkt. Ik ga u doorverbinden. Wachten...hallo, zegt u het maar. Ja hallo, ik neem aan dat die meneer de situatie heeft uitgelegd? Nee hoor vertelt u maar. Toch maar weer het hele verhaal vertelt. Wordt opgelost. Hoeven alleen maar.... Prima dank u. Ik rekeningen gebeld. Hallo, staat een rekening van 153 euro open voor abonnement en hardware. Ga ik toch niet betalen? Ik heb namelijk geen toestel ontvangen.
deze meneer klonk oprecht verbaasd. Nee natuurlijk niet. Ik ga het regelen. Ik zal hier aangeven dat u geen herinnering moet ontvangen en dat u niet zal worden afgesloten. Fijn dank u.
even later sms dat er geen openstaande rekeningen zijn. Ik blij, eindelijk klopt er iets. 3 uur later volgend sms-je met de inhoud dat er een rekening openstaat en dat die snel betaald moet worden anders wordt mijn uitgaande activiteit geblokkeerd. Ik weer een klacht via de site ingediend, tot nu t nog niets gehoord. Via mijn vragen in my Vodafone veel opmerkingen bij een openstaande vraag geplaatst. Weer zonder antwoord gesloten. Erg raar.
misschien dat jullie iets kunnen betekenen, dit duurt nu al 5 maanden.

7 Reacties 7
JeroenTeunissen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
zie ik nu goed dat mijn vraag uit het forum is gehaald?
Ik neem aan dat dat een foutje is?

Met vriendelijke groet
Jeroen Teunissen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JeroenTeunissen , je bent wel erg snel. Ik was nog bezig met mijn bericht. Je bericht voldoet inderdaad niet aan onze huisregels. Vandaar dat deze uit het topic is gehaald en binnenkort zal worden verwijderd. Via het Forum kunnen we je helaas niet helpen hiermee. Ik raad je aan om (opnieuw) contact op te nemen met de klantenservice of te wachten op de reacties via e-mail. Topic gesloten.
JeroenTeunissen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nu al 5 maanden aan het wachten totdat ik mijn abonnement kan verlengen.
Ik neem aan dat het bij deze topic hoort, daar ik al 5 maanden wacht op het omzetten.
15 april abonnement verlengd. Tot op de dag van vandaag wel ander abonnement, geen nieuw toestel, wel kosten.
kijken of deze vraag wel aan de huisregels voldoet.
Groetjes
Jeroen Teunissen

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Vodafone Moderator Marc heeft jou in je eigen topic duidelijk uitgelegd dat jouw topic niet aan de Forum Regels voldoet. En heeft jou andere alternatieven gegevem om met de Klantenservice in contact te komen.
Dan moet je niet als een eigenwijze idioot nogmaals hetzelfde bericht plaatsen in een ander topic.
Dan krijg je namelijk precies hetzelfde antwoord. En dat wekt irritatie op bij andere Forum Users.

Heel erg sneu voor je dat je je smartphone nog niet geleverd hebt gekregen. Maar via dit Forum kan deze kwestie niet worden opgelost. Onafhankelijke Forum Users kunnen niet in de klant-systemen van Vodafone kijken. En wij kunnen al helemaal niet nagaan waar het is misgegaan bij de verzending van jouw smartphone. Dat moet echt de Klantenservice doen. Daar zijn zij voor. Dat is hun werk.

Succes!

Netwerker
JeroenTeunissen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is het antwoord dat je van Vodafone krijgt wanneer het niet gaat zoals zij willen:

Gepost vanaf HTC M8 Hallo JeroenTeunissen

Vodafone Moderator Marc heeft jou in je eigen topic duidelijk uitgelegd dat jouw topic niet aan de Forum Regels voldoet. En heeft jou andere alternatieven gegevem om met de Klantenservice in contact te komen.
Dan moet je niet als een eigenwijze idioot nogmaals hetzelfde bericht plaatsen in een ander topic.
Dan krijg je namelijk precies hetzelfde antwoord. En dat wekt irritatie op bij andere Forum Users.

Heel erg sneu voor je dat je je smartphone nog niet geleverd hebt gekregen. Maar via dit Forum kan deze kwestie niet worden opgelost. Onafhankelijke Forum Users kunnen niet in de klant-systemen van Vodafone kijken. En wij kunnen al helemaal niet nagaan waar het is misgegaan bij de verzending van jouw smartphone. Dat moet echt de Klantenservice doen. Daar zijn zij voor. Dat is hun werk.

Succes!

Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JeroenTeunissen , nee dat is het antwoord van een medegebruiker van het Forum, niet van Vodafone. Als moderators kijken we met name naar de huisregels. Het eerste bericht was niet iets waar andere gebruikers iets aan konden doen en zelfs gericht aan Vodafone. Vandaar dat er is ingegrepen. Ik wil je vragen om de discussie hierover vanaf nu hierover te stoppen, we willen namelijk ook niet graag iemand blokkeren. We zien graag nog nieuwe berichten van je terug die wel voldoen aan het 'door en voor het forum' beleid. Ik haal deze berichten nu uit het hoofdtopic aangezien het nu helemaal offtopic is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic