Hoi @Scorpio77
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Beetje kort door de bocht om de klant met dit soort vragen naar de klantenservice / moderatoren te sturen @Dave-. Er zijn mensen die hier last van hebben en er zijn ook mensen die hier geen last van hebben. Dus een medewerker van Vodafone kan hier niet zoveel aan doen.
Wat heel belangrijk is, is dat je een originele oplader gebruikt voor je toestel. Of het kwaad kan, daar kan ik je geen informatie over geven. Er zijn wel experts die zeggen dat je in de avond je toestel zo leeg mogelijk moet maken, dat je dus niet teveel app’s op de achtergrond mee hebt draaien en niet te lang opladen, zolang als nodig en dan liefst de oplader er weer uit halen.
Volgens de makers van Dreamlab zou de app rekening houden met een batterij verhoging en dan automatisch de app stoppen. De telefoons hebben veiligheidsfuncties om een oververhitte batterij te voorkomen als het toestel actief is. Als extra beveiliging zal de DreamLab app pauzeren zodra de batterij de temperatuur 40 graden Celcius bereikt. Of dit ook gebeurd, geen idee en daarom mijn advies, als je merkt dat je telefoon er niet tegen kan, gebruik hem dan niet en verwijder de app weer. Ook al is het een nobel streven om te willen helpen, je telefoon is ook belangrijk in het leven.
En als je toch wil helpen, er zijn ook computer apps die op de achtergrond mee draaien. Misschien kan je daar eens naar kijken. Succes in ieder geval en doe voorzichtig!