Darlison

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben verhuisd naar een adres met ziggo

Ik heb een mail gekregen dat mijn korting vervalt omdat ik verhuisd ben, echter heeft mijn nieuwe adres ook Ziggo.

ik heb vandaag mijn adres aangepast, wordt de korting dan weer automatisch toegepast? zo niet, graag aanpassen.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Darlison . Welkom hier!

Als je op je nieuwe adres ook weer Ziggo hebt, zal het systeem dit herkennen en de non-stop gratis extra's automatisch weer toekennen binnen 2 weken :-). Moet goedkomen. Veel geluk op je nieuwe plekje!

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Darlison ,

In dit geval kun je het beste even contact opnemen met de Ziggo klantenservice om het te checken. De contactgegevens vindt je hier.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Darlison . Welkom hier!

Als je op je nieuwe adres ook weer Ziggo hebt, zal het systeem dit herkennen en de non-stop gratis extra's automatisch weer toekennen binnen 2 weken :-). Moet goedkomen. Veel geluk op je nieuwe plekje!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic