jenniferia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben net klant geworden, wat is de standaardprocedure nadat de creditcheck is gedaan?

Beste,
Ik heb net een abonnement besteld via Vodafone Friends & Family. Later werd ik gemaild door Vodafone@onlineactivatie.nl; is dit een betrouwbare partner van Vodafone? Ze vroegen me aanvullende gegevens en de dienstverlener zei dat ik met het koeriersbedrijf van Vodafone sprak. Ik hoop heel erg dat dit betrouwbaar is, want ik heb hun een rekeningnummer gegeven.

Mij werd verteld dat na de creditcheck contact wordt gezocht met mij, over wanneer de telefoon geleverd kan worden. Is er nog iets anders wat ik moet weten, betreffende de standaardprocedure bij een nieuwe Vodafone-klant?

Dank, groeten,



1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Jenniferia, allereerst welkom als nieuw lid op het forum en als klant bij Vodafone! Ik kan me voorstellen dat je hierover twijfelt en vragen hebt. De e-mail is inderdaad van ons afkomstig. Deze procedure wordt toegepast bij nieuwe klanten. Het is nu een kwestie van afwachten totdat de creditcheck is afgerond. Indien deze wordt goedgekeurd gaan we over tot levering. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic