webhamster

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben jullie niet vergeten

Beste Vodafone,

Wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben. Hoe zou het kunnen, een firma die zijn klanten belazerd door extra dataverkeer in rekening te brengen.
Fijn dat jullie me regelmatig ook laten weten mij niet vergeten te zijn.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi,
Oh jee, ik had dit bericht nog niet gezien, wel die andere.
Leek me al zo'n leuk berichtje en daarom ook mijn antwoord.

Maar dit berichtje is iets minder leuk. Wat vervelend zeg, daarom natuurlijk ook je andere bericht op de forum van Vodafone. Heb je al met iemand van Vodafone gesproken over dit probleem? Vodafone zou toch moeten kunnen inzien wat er allemaal is gebeurd met je dataverkeer, of is dit al gedaan?

Sorry maar ik kan je niet helpen, ben ook maar een klant en geen helpdesk medewerker. Ik hoop voor je dat ze je toch kunnen helpen en dat het allemaal opgelost kan worden. Ja, meer kan ik ook niet hopen voor je natuurlijk. Sterkte in ieder geval en succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Bij het uitblijven hiervan wordt het topic binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic