FJH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik Ben In Gesprek, Maar Ik Bel Helemaal Niet !

Dag allen! Sinds 2 dagen ben ik volgens anderen "continue in gesprek", hoewel ik helemaal niet bel met mijn telefoon ! Ik kan wel zelf met mijn 06 bellen, een sms versturen en ontvangen, maar anderen kunnen mij niet bellen. Ik heb verschillende dingen geprobeerd; batterij eruit, sim-kaart eruit, maar ik blijf -na inschakeling- in gesprek. Ik heb gisteren een mailtje verstuurd via de Vodafone-site en hoop er morgen antwoord op te krijgen.Ik maak me natuurlijk enige zorgen over mogelijke kosten die wellicht gemaakt worden, zonder dat ik er iets aan kan doen. Uit voorzorg heb ik mijn mobiele telefoon uitgeschakeld. Ik hoop niet dat mijn nummer "corrupt" is...Kent iemand dit probleem ? groetjes H
1 Reactie 1
Jos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag allen! Sinds 2 dagen ben ik volgens anderen "continue in gesprek", hoewel ik helemaal niet bel met mijn telefoon ! Ik kan wel zelf met mijn 06 bellen, een sms versturen en ontvangen, maar anderen kunnen mij niet bellen. Ik heb verschillende dingen geprobeerd; batterij eruit, sim-kaart eruit, maar ik blijf -na inschakeling- in gesprek. Ik heb gisteren een mailtje verstuurd via de Vodafone-site en hoop er morgen antwoord op te krijgen.Ik maak me natuurlijk enige zorgen over mogelijke kosten die wellicht gemaakt worden, zonder dat ik er iets aan kan doen. Uit voorzorg heb ik mijn mobiele telefoon uitgeschakeld. Ik hoop niet dat mijn nummer "corrupt" is...Kent iemand dit probleem ? groetjes H



Hoi allen, heb hetzelfde probleem. Vodafoon is een Amerikaans systeem aan het gebruiken, nl. winst-maximalisatie. (een ander woord voor, 'eigen klanten zoveel mogelijk geld afpakken, en zo min mogelijk service bieden, want service bieden kost geld') Dit betekend in ons 'geval' Je hebt de voicemail uitgeschakeld, (want je wilt gewoon een oproep beantwoorden, en loopt niet met jouw telefoon in de hand rond.) Gevolg: jouw telefoon gaat maar 1x over, en meld dan 'in gesprek' Op jouw telefoon kun je zien dat je een oproep 'gemist' hebt. Tevens krijg je een sms, betaald door de beller, omdat de beller denk dat je in gesprek bent, belt hij/zij nóg 1 of 2x (hoort weer 'in gesprek', weer 1 of 2 sms) Dan ga jij bellen, hopla, nóg eens geld beuren. Mijn abo loopt in febr 2011 af, en dan ... wég bij Vodafoon, en nóóóóit meer terug. Lieve groetjes Jos
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic