TheOman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Igo Op Galaxy S

Hallo luitjes,

Ik heb hiervoor een HTC Magic gehad waar ik de navigatie programma IGO MyWay had. Perfecte en accurate navigatie,

Nu heb ik sinds een paar dagen de Samsung Galaxy S.

Ik heb de bestanden van de HTC over gezet naar de Galaxy S, en staat op de interne schijf.

Als ik IGO wil installeren gaat dit allemaal ok.
Maar wanneer ik het programma opstart krijg ik het programma in een kleinere formaat te zien, zie foto.




Mijn vermoedde was om een nieuwere versie te downloaden. Zo gezegd zo gedaan. Heb nu de versie iGOMyWay_8.4.2.139242 gedownload.
Als ik deze wil installeren krijg ik de melding dat dit niet kan.

Weet iemand een oplossing?
2 Reacties 2
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,Het komt vanaf het kopieren van bestanden naar je interne schijf. Het navigatie staat echter nog ingesteld op de HTC Magic. Wat ik zou doen is het de-installeren van het navigatiesysteem en via het webmarket van Android weer vanaf je Gmail-account weer installeren. Het installatie zal dan automatisch via de webmarket naar je toestel worden gestuurd en kan dan worden geinstalleerd. Als dit ook niet lukt, zou ik de maker even contacteren.
BoomG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo TheOman,

Allereerst welkom op ons forum.

Je geeft aan dat het navigatie programma Igo installatie problemen geeft op de Samsung Galaxy S.
Ik maak gebruik van een HTC desire ook met Android 2.2, ik heb geen ervaring met Igo maar ik maak gebruik van Copilot voor de navigatie.

Mocht je toch Igo willen gebruiken adviseer ik je om contact met de software fabrikant te nemen.

Indien je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Gwijn
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic