Hi @Liesbeth54,
Logisch dat zo'n SMS ervoor zorgt dat je twijfelt of al je instellingen wel goed staan! Het is dan ook alleen maar goed dat je dit hebt laten dubbelchecken in een Vodafone winkel. Hopelijk ben je na dit bezoek ook wat meer gerustgesteld 🙂
Er staat op dit moment geen collectief incident hiervoor open, maar het klopt dat je dit bericht kan ontvangen als je bijvoorbeeld een nieuwe telefoon in gebruik neemt of als je toestel net een nieuwe software update heeft gehad. Meer informatie hierover kan je op deze pagina teruglezen. Klopt het dat je deze SMS hebt gekregen nadat je toestel een software update heeft gehad? Zo ja, schrik hier dan vooral niet van.
Krijg je dit SMS bericht ontzettend vaak, dan kunnen we hiervoor een onderzoek aanmaken. Helaas heb ik deze mogelijkheid niet via de Community, maar dan zou mijn advies zijn om hiervoor een chat te starten. Het onderzoek voor de technische dienst kan dan aangemaakt worden. Stuur dan ook direct een screenshot mee van het SMS bericht (datum + tijd zichtbaar) en belangrijk is dat deze niet ouder is dan 5 dagen.