calle1977

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

IT Policy

Beste allemaal
 
ik heb tot een jaar geleden voor Vodafone gewerkt en maakte daar gebruik van een Blackberry. Echter moet ik nog steeds een wachtwoord invoeren zodra het toestel blokkeerd. Deze is niet uit te zetten bij de instellingen. Ik heb gisteren mijn OS naar 5.0 ge-update maar dat mocht helaas niet baten.
Ik kan nergens iets vinden waar ik iets moet verwijderen zodat dat wachtwoord niet meer gevraagd wordt. Enig idee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
calle1977
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het voor elkaar gekregen door in DOS apploader /resettofactory in te toesten (vanuit de map waar de BB geinstalleerd is).
Thanks in ieder geval

Bekijk in context

2 Reacties 2
riverman

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Hey calle1977, heb je al eens een complete wipe geprobeerd van je blackberry? Zo niet, dan verhelpt dat waarschijnlijk je probleem. Als dit ook niet lukt dan zal je PIN gederegistreerd moeten worden bij Vodafone. Hij haalt dan namelijk nog steeds z'n policies van de Enterprise Server. Ff klantenservice bellen en laten doorverbinden met datasupport, denk dat die je verder kunnen helpen. Zo niet, dan hoor ik het graag! Grtz, R.
calle1977
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het voor elkaar gekregen door in DOS apploader /resettofactory in te toesten (vanuit de map waar de BB geinstalleerd is).
Thanks in ieder geval
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic