martinrill

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

IPhone X en slechte geluidskwaliteit

Ik ben de gelukkige eigenaar van een IPhone X en iedereen kan mij slecht verstaan,...... ik hoor de andere partij trouwens prima! dit ligt ws aan de VF Sim icm met de iPhone X.
wat heb ik gedaan?
• 3 X nieuwe Sim gehaald in winkel
• Sims gewisseld met toestellen, Sim VF in Samsung A5 slechte kwaliteit,.... met KPN Sim in iPhone X prima,.....
• Bij Apple audio laten testen, geen problemen.
• en natuurlijk tientallen keren met service gebeld, uiteindelijk bij de support afdeling beland, nu wordt in het netwerk geplozen,.....
wie heeft dit ook?

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 12276Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes
Hi Martin,
Welkom op de Vodafone Community.
Het is wel een beetje vreemd dat je dit probleem hebt bij Vodafone, ken het probleem namelijk wel bij T-Mobile. Echter, die hebben een soort update gedaan vanuit het mobiele netwerk en toen was het probleem verholpen. Heb je je Vodafone SIMkaartje ook al eens in een andere iPhone X geplaatst? Dan zou je kunnen zien dat het niet aan dat toestel ligt, ook al heb je daar al wel een KPN SIMkaartje in gehad. Het is het proberen waard, als je nog iemand kan vinden met een iPhone X toestel 🙂

Je hebt tenslotte het kaartje ook in een Samsung gestopt en toen had je ook slecht kwaliteit. Misschien eens het proberen waard om in de Vodafone winkel, of een andere telecom winkel, te testen met een nieuw kaartje in hun toestellen? En gewoon niet gaan voor je weet dat het werkt 🙂
martinrill
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi, bedankt voor de input.
klopt ik heb nog meer kruistesten gedaan iPhone 6S plus en iPhone 8 plus, zelfde resultaat.
ben ook al bij een VF winkel geweest met een smartphone crew, ook daar konden ze het niet oplossen.
en dan heb ik ook nog alle varianten gedaan met WiFi bellen aan/uit, G3 alleen gesprekken aan/uit, G4 aan/uit enzv enzv.
ik ga er vanuit dat VF met een passende oplossing komt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12276Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes
Hoi,
Ik wil je dan nog wel even melden dat dit een klanten helpt klanten Community is en dat er wel moderatoren langs komen om simpele dingen te verhelpen maar echte grote dingen, zoals dit, komen ze niet aan. Daarom is het verstandiger om dan toch contact op te nemen met de klantenservice (https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/?icmp=support:contactmodule) of via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen. Dan maak je grotere kans op antwoord dan hier.

martinrill
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Weet ik de netwerkspecialisten zijn er ook druk mee bezig, ik wilde alleen weten of ik de enige ben, of dat iedereen met een X hier ook last van heeft,.....
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
martinrill, maak je toevallig gebruik van een hoesje? Ik heb namelijk wel begrepen dat er bij sommige hoesjes een slechte geluidskwaliteit kan ontstaan. Dit is makkelijk te testen door het hoesje eraf te laten. Als dit het niet is loopt je onderzoek bij onze Network Crew natuurlijk nog.
martinrill
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas ook al geprobeerd,..........
schreef:
, maak je toevallig gebruik van een hoesje? Ik heb namelijk wel begrepen dat er bij sommige hoesjes een slechte geluidskwaliteit kan ontstaan. Dit is makkelijk te testen door het hoesje eraf te laten. Als dit het niet is loopt je onderzoek bij onze Network Crew natuurlijk nog.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
martinrill,

Hmm dan is het echt even afwachten wat de Network Crew er van zegt.
Ik ga er vanuit dat dit nog in onderzoek is? 🙂
Laat je ons wat weten als je meer weet?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12276Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes
Heb zojuist gelezen dat je sneller kan inzien over cases aanvragen. Dan hoef je niet hier op de Community te vragen maar kan je, volgens mij, sneller informatie verkrijgen.

https://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Tip-Alle-cases-in-de-nieuwe-My-Vodafone/m-p/294026#M10388
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic