Jordyvonne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPhone 5 en internetbundel

Ik heb sinds gister (30 maart) een iPhone 5. Ben er een paar keer heel kort mee op internet geweest. Ik heb een Red abonnement 49 euro. Kreeg ik vanmorgen al een bericht dat ik minder dan een kwart van mijn internetbundel over heb? Ik heb in totaal nog geen 15 minuten op internet gezeten! Hoe kan dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Jordyvonne,

Als je net een nieuw abonnement hebt dan ontvang je het tegoed voor de resterende maand naar rato. Stel je abonnement wordt op 15 maart actief dan ontvang je ook de helft van de bundels die bij je abonnement horen. Je betaalt dan natuurlijk ook maar de helft van de kosten! Je kunt voor de zekerheid ook nog via My Vodafone nakijken hoeveel tegoed je precies nog over hebt. Op de eerste van de nieuwe maand (morgen dus) ontvang je de volledige bundels! 😄

Bekijk in context

1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Jordyvonne,

Als je net een nieuw abonnement hebt dan ontvang je het tegoed voor de resterende maand naar rato. Stel je abonnement wordt op 15 maart actief dan ontvang je ook de helft van de bundels die bij je abonnement horen. Je betaalt dan natuurlijk ook maar de helft van de kosten! Je kunt voor de zekerheid ook nog via My Vodafone nakijken hoeveel tegoed je precies nog over hebt. Op de eerste van de nieuwe maand (morgen dus) ontvang je de volledige bundels! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic