wiebev

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IP Adres extern benaderbaar

Een aantal jaar geleden heb ik bij een ijsbaan een netwerk camera geinstalleerd met 3G via Vodafone. Ik kon toen de camera niet van buitenaf benaderen. Vervolgens werd ik door een medewerker (Chris) van Vodafone geholpen, ik moest via de open APN inloggen (open.vodafone.nl), en er moest iets open gezet worden bij jullie. En toen was het opgelost.

Ik zit nu weer met het zelfde probleem, ik heb weer een IP camera wat via me vodafone internet abbonement (laptop internet abbonement) wil laten streamen, uiteraard zo ingesteld dat het binnen me bundel lukt. Maar het lukt me opnieuw niet om het van buitenaf te bereiken, ik verbind wel via de open APN, maar ik denk dat er net zoals toen weer iets bij jullie geopend moet worden.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen ?


3 Reacties 3
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hey @wiebev, ik heb je bericht even verplaatst naar het juiste board. Als er van onze kant iets aangepast moet worden kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.
albertnap

Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoi,

Ik zou graag hetzelfde willen doen. Heb een mifi-router en wil deze extern benaderen om mijn IP Camera te bekijken. Net gechat met Thomas van de klantenservice. Hij geeft aan dat het via de live APN mogelijk moet zijn. Ik heb een Huawei 5151 en heb een virutele server (port forward) ingesteld, maar het lukt mij niet verbinding te krijgen met de camera. Jullie nog een idee?

Albert
wiebev
topicstarter
Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Albertnap, Je moet telefonish contact opnmen met Vodafone, en hun kunnen je open APN aansluiten.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic