Videobuff

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IOS update message van Vodaphone

Na de IOS update van gisteren naar 15.6 krijg ik een sms van Vodafone. Wat moet ik hier mee. 

 

E893B6A0-7284-469F-A149-99B4B603BADE.jpeg

. Maar alles werkt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Eerlijk @Cecilia , het heeft niet veel zin. Al ruim een half jaar, als niet langer is, is dit probleem. Mensen kunnen het gewoon negeren en de sms niet laten blokkeren! Anders komen er geen Vodafone berichten meer binnen 😁🤫

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Videobuff
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Vodafone stuurt je een sms, zodat je zo snel mogelijk ready bent om je toestel optimaal te gebruiken in Nederland én in het buitenland. We sturen het bericht in verschillende situaties: heb je net een nieuwe telefoon? Of heeft je toestel een software update gehad? Dan kan je deze sms ontvangen. Maar Vodafone checkt ook regelmatig op het netwerk of je telefooninstellingen voor internet goed staan en stuurt deze sms als dit niet het geval is.

In jouw situatie heb je deze SMS ontvangen n.a.v. de nieuwe iOS update. Deze SMS betreft dus geen phishing en is echt van ons afkomstig. Ondanks dat alles werkt wil ik je vragen om de instellingen voor de zekerheid te controleren 🙂 Zo weten we zeker dat alles goed blijft werken.

Videobuff
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zou dat graag willen doen maar als ik op de link klik kom op een pagina en dan is het totaal induidelihk wat ik zou moeten doen. Bv Sim kaart activeren. Maar die doet het. Prepaid ? Heb ik niet.  Het zou handig zijn als ik op een pagina uitkom die dat last doen wat ik moet doen. Allemaal zeer verwarrend. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je hoeft niet te doen. Vodafone stuurt, vervelend genoeg, elke keer een sms bij een iOS update. Waarom? Geen idee en er loopt een onderzoek. Maar er is nog altijd geen antwoord op gegeven. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ik snap dat dit verwarrend is @Videobuff. Wanneer het instellen van je telefoon via de startup-pagina niet lukt? Dan kun je ook deze stappen volgen:


Ga naar de toestelhandleiding
Selecteer jouw merk toestel
Selecteer daarna jouw model
Klik op Connectiviteit
Klik op De telefoon instellen voor internet
Volg de stappen in de handleiding
Herstart je telefoon na het voltooien van de stappen

Op deze manier kun je ook checken of alles up to date is en zo niet, dit alsnog realiseren 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Eerlijk @Cecilia , het heeft niet veel zin. Al ruim een half jaar, als niet langer is, is dit probleem. Mensen kunnen het gewoon negeren en de sms niet laten blokkeren! Anders komen er geen Vodafone berichten meer binnen 😁🤫

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic