maninaducatrab

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IDeal betalen lukt niet

ik ben hele dag al bezig om mijn rekening te kunnen betalen via ideal maar krijg steeds u kunt maar 1 rekening tegelijk betalen en het lukt niet. met als gevolg dat ik nu geblokkeerd word terwijl ik gewoon wil en kan betalen hoe is dit op te lossen? (kan dus over 10 min niet meer bellen zelfs niet naar klantenservice!!!!!!!!!!!!!!!!)
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @maninaducatrab

Dit probleem komt vaker voor via dit Forum.
Mijn eerste advies is om de iDEAL-betaling via een andere web-browser te proberen. Met name via Apple Safari webbrowser komen nog wel eens problemen voor bij het betalen via de iDEAL-betaalmethode.

Indien het dan nog steeds niet lukt om te betalen via iDEAL.
Dan een eigen overboeking via Internet-bankieren / MijnBankieren naar:

IBAN-rekeningnummer: NL08DEUT0265121809
Op naam van: Vodafone
Vestigingsplaats: Maastricht
Bedrag: zie je faktuurbedrag via MyVodafone
Betalingskenmerk: klantnummer (zie MyVodafone) en faktuurnummer (zie MyVodafone)

Betalingen die op deze wijze worden uitgevoerd, kunnen door Vodafone heel snel worden verwerkt..
Officieel binnen vier werkdagen. In de praktijk vaak binnen 24 uur, na een correct verwerkte betalings-opdracht.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic