Marieke4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

I phone slechte verbinding

Ik heb 4 juni 2017 een i phone bij mijn abonnement gekregen. Maar mijn i phone heeft slechte verbinding moet ik dit bij Vodafone melden of moet ik dan Apple zijn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Marike4, ik zie dat er geen reactie meer op dit topic is gekomen. Indien je nog steeds problemen hiermee ervaart raad ik je aan om met je toestel even langs de Vodafone winkel te gaan. Daar kunnen onze collega's het een en ander voor je nakijken. Succes!

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Marieke4,

Welkom op het Vodafone forum!

Heb je op specifieke plekken slecht ontvangst of heb je dit continuïteit? Check allereerst even of er eventueel storingen of werkzaamheden zijn, deze kun je hier controleren. Mocht je niets hebben gevonden doe dan de netwerkcheck.

Vriendelijke groet,
Marieke4
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb het overal en wie ik ook bel, mensen kunnen me niet verstaan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Marieke4,

Had je al de netwerkcheck doorgenomen en de storingen/werkzaamheden kaart (zie vorig bericht van mij). Weet je toevallig ook hoelang dit probleem bij je speelt?

Vriendelijke groet,
Marieke4
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ja dat had ik allemaal gedaan, klinkt heel stom maar vrij in het begin deed mijn telefoon het al niet goed dat mensen me njet konden verstaan of ik hun niet maar vanwege ziekte dochtertje er nooit achteraan gegaan
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Marike4, ik zie dat er geen reactie meer op dit topic is gekomen. Indien je nog steeds problemen hiermee ervaart raad ik je aan om met je toestel even langs de Vodafone winkel te gaan. Daar kunnen onze collega's het een en ander voor je nakijken. Succes!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic