Ctb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

I phone 6 schakelt niet naar voicemail

Mijn voicemail schakelt niet in. Ik heb echt alles geprobeerd. Opnieuw ingesproken, aangezet en weer uit en weer aan. handoff staat uit. Netwerkinstellingen gereset ook nadat klantenservice voicemail uit en weer aan heeft gezet. Niets werkt. Eerst deed die het wel en opeens niet meer. Ook alle andere forum afgestruind, de oplossingen die daar genoemd worden allemaal geprobeerd, niets werkt
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Kun je via my vodafone website controleren of de doorshakeling er in staat voor de voicemail?

Indien dit het geval is zou ik eerst 12331 bellen om hem aan te zetten en daarna uit te proberen. Werkt het nog niet, dan raad ik je aan om de klantenservice een onderzoek aan te laten maken. Je kunt in het toestel onder de opties van bellen controleren of het voicemailnummer klopt.
Ctb
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Allemaal al geprobeerd!
Werkt niet. Zal het weer proberen. Word langzaam een beetje wanhopig ben er al maanden mee bezig
graag ook voor mij aan geven dan hoe ik direct een medewerker aan de telefoon krijg van de klantenservice want vorig twee keren moest ik vele menu’s door en allerlei trucs uithalen om een medewerker aan de telefoon te kunnen krijgen. Heel irritant!
Anonymous
Niet van toepassing
Als dit al allemaal geprobeerd is dan moet het worden door gespeeld naar de technische dienst.

Je kunt via de volgende kanalen hiervoor iets aankaarten:
Chat, Twitter facebook of telefonisch. Het keuzemenu zul je helaas wel moeten door lopen via de telefoon.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 442Likes
Hoi Ctb,

Heb je dit issue aangemeld bij onze technische dienst?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ctb, heb je de vorige reacties nog gezien?
Ctb
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gelukkig. Dan gaan we het topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic