Opgelost! Ga naar oplossing.
wimakita schreef:Hey Wim, had je de link nog gezien die ik je gegeven had in mijn vorige post? Daar kun je het per postcode opzoeken.
maar dan ga ik de klantenservice bellen en vragen naar de snelheid van mn internet toegang
Mvg Wim
Vincent2976 schreef:
Graag aandacht voor degene die het topic is gestart. Ik betaal een duur abo voor een dienst die niet goed werkt. Ik wil graag een oplossing.
Bericht/vraag van gisteren:
3 streepjes, 3G
Speedtest 1: naar een server in Dusseldorg: ping: 89ms, download: 1.07 Mbps, upload: 0.19 Mbps.
Buiten iets beter, binnen nog steeds drama. Met T-Mobile had ik binnen zo goed als geen signaalverlies. Ik moet 24/7 bereikbaar zijn voor mijn job in het ziekenhuis, maar dat is sinds mijn overstap niet meer gegarandeerd.
mbt de internetsnelheid is dit vanaf dag 1 niet ok geweest, ervaar ik. Of ik nu in Barendrecht, Rotterdam, Leidschendam of Baarle nassau zit. Staat het abo goed ingesteld in het systeem?
Twee vragen:
1. Zijn er signaalversterkers te koop?
2. Is er nog mogelijkheid om Vodafone op te zeggen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.