basje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hulp bij oude windows phone naar I phone Apple

Afgelopen week is abonnement verlengd en nu van Lumina windows phone naar de geleverde Apple I phone 7.
Kan ik geholpen worden door de Vodafone winkel om de Apple gsm in werking te krijgen?
Vanmiddag voor informatie in de winkel geweest, maar hoorde alleen maar van de medewerker dat dit heel echt heel moeilijk gaat en dit heel lang duurt. Ook kon er geen zekerheid worden gegeven dat het lukt.
Wat zijn nu mijn mogelijkheden nog?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi basje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik snap dat ze melden dat het te lang duurt in de winkel omdat ze dan alles moeten omzetten en dat vergt tijd. Je kunt het natuurlijk ook zelf doen, daar zijn veel websites die je daarmee kunnen helpen. Heb je al eens op Google gekeken? Kijk hier eens naar: windows overzetten naar iphone

Ik denk dat je er dan wel uit komt, gewoon even voor gaan zitten en dan komt het wel goed. Op deze pagina staan veel websites die je ermee kunnen helpen. Laat nog even weten of het met behulp van deze info heeft geholpen.

Succes in ieder geval.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi basje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik snap dat ze melden dat het te lang duurt in de winkel omdat ze dan alles moeten omzetten en dat vergt tijd. Je kunt het natuurlijk ook zelf doen, daar zijn veel websites die je daarmee kunnen helpen. Heb je al eens op Google gekeken? Kijk hier eens naar: windows overzetten naar iphone

Ik denk dat je er dan wel uit komt, gewoon even voor gaan zitten en dan komt het wel goed. Op deze pagina staan veel websites die je ermee kunnen helpen. Laat nog even weten of het met behulp van deze info heeft geholpen.

Succes in ieder geval.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het gelukt met de tip van Energieboy, basje ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen update komt basje zal het topic binnenkort gesloten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic