Hallo Vodafone Medewerker(s),
Ik ben in het bezit van een Blackberry Torch 9800 Black die na een jaar tijd twee kuren heeft opgelopen die fataal zijn voor het gebruik. De terug knop te herkennen aan het afgebogen pijlte en de rode afmeld/sluiten knop werkt niet meer.
Momenteel ben ik in het bezig van een Sim Only abonnement als ik dit goed zeg, maar gezien ik een bedrijf heb wil ik dit abonnement opzeggen en hier prepaid gebruik van maken. En daarnaast een nieuwe telefoon (iPhone 4S of HTC One X, ben er nog niet uit) aanschaffen inclusief zakelijk abonnement.
Ik heb op tweakers, youtube naar diverse reviews van telefoons gekeken en de twee die ik noemde sprongen er voor mij uit (heb zelf een webdesignbureau, dus mag ook wel in het bezit zijn van een degelijke telefoon die makkelijk toegankelijk is met name op socialmedia gebied).
Nu moet ik wel zeggen dat ik de aanbieding van 25,- voor 8 maanden (2 jaar, na 8 maand 50,-) inclusief telefoon t.w.v. 0,- voor een zakelijk abonnement redelijk prijzig vind. Vooral als ik kijk dat ik de deze Blackberry toen hij nieuw was aan heb geschaft voor 500,- + een abonnement t.w.v. 15 euro per maand (exlusief internetbundel, dat anders 25,- per maand zou betekenen).
Wel zie ik in dat het een 1GB internet bundel is en de telefoon niks kost, maar bij deze toch even mijn vraag:
Wat maakt het voor mij als (beginnend) ondernemer/student aantrekkelijk voor deze optie te gaan?