PollekeWolleke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huidige Red Essentials abbo omzetten naar Red Together voor 3 personen + een Samsung Galaxy S20

Goedemiddag,

 

Ik heb op dit moment een Red Essentials abonnement dat nog loopt tot 21 oktober 2021. Ik wil dit abonnement omzetten naar een Vodafone Together abonnement en tegelijk mijn vrouw en dochter (beide geen Vodafone klant maar wel aflopende abonnementen) toevoegen. Zelf zou ik graag de mogelijkheid willen onderzoeken om bij dit Together abonnement een nieuwe telefoon mee te financieren (Samsung Galaxy S20). Mijn vraag is of dit mogelijk zou zijn.

 

Mvrgr

Paul

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @PollekeWolleke . Welkom hier!

Je mag mij altijd even een privébericht sturen om de zaak samen goed op een rijtje te kunnen zetten. Ik kan je dan gelijk een aanbod doen om je Red Together hoofd abonnement voordeliger te maken :-). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @PollekeWolleke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk om te horen dat je je abonnement wil wijzigen en dat je ook nog eens twee nieuwe klanten meeneemt naar Vodafone. Uiteraard kan dit, geen enkel probleem. 

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Bij Vodafone raden ze je aan om contact op te nemen met de speciale migratie klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van je huidige contract naar een Red Together. Klantenservice: 0800 - 2266789

Het omzetten van de abonnementen, die naar Vodafone komen, zal gebeuren op het moment dat de huidige provider het abonnement stopt en het nummer omzet naar Vodafone. Hier hoef je zelf niets voor te doen, dit zal Vodafone voor je regelen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en anders kunnen ze je bij de klantenservice prima helpen om alles op orde te krijgen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @PollekeWolleke . Welkom hier!

Je mag mij altijd even een privébericht sturen om de zaak samen goed op een rijtje te kunnen zetten. Ik kan je dan gelijk een aanbod doen om je Red Together hoofd abonnement voordeliger te maken :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic