Ik heb al 4 weken geleden mijn Huawei P30 pro toestel opgestuurd ter scherm reparatie.
Nu hebben ze mede gedeeld dat ze mijn toestel niet meer kunnen maken.
Echter hebben ze nu een alternatief aangeboden maar dit is niet gelijkwaardig in specificaties in mijn huawei toestel.
Met andere woorden;
Ik ben al jaren lang klant bij Vodafone en dat je zomaar wordt afgescheept met een simpel voorstel ( dus een DOWNGRADE ) van nieuw ander toestel.
Het is vanzelfsprekend dat dit geen passende oplossing is.
Dit heeft ook de vodafone werknemer in de winkel met mij gedeeld en kon zich hierin ook niet vinden. Maar hij kon niks voor mij betekenen ??? DIEP TRIEST
Nee sorry hiermee ga ik niet mee akkoord en ben ook al bij de vodafone winkel geweest je word gewoon uitgelachen.
Ik vind dit zeer triest en ik heb als voorstel om een nieuw toestel aan te schaffen en hier iets met de prijs te doen.
Dit al meerdere keren aangegeven maar ik wacht nog 1 week en anders ga ik juridische stappen ondernemen want dit is niet normaal!!