ehoevenaars

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei toestel kan niet meer gerepareerd worden

Ik heb al 4 weken geleden mijn Huawei P30 pro toestel opgestuurd ter scherm reparatie.

Nu hebben ze mede gedeeld dat ze mijn toestel niet meer kunnen maken.
Echter hebben ze nu een alternatief aangeboden maar dit is niet gelijkwaardig in specificaties in mijn huawei toestel.

Met andere woorden;

 

Ik ben al jaren lang klant bij Vodafone en dat je zomaar wordt afgescheept met een simpel voorstel ( dus een DOWNGRADE ) van nieuw ander toestel.


Het is vanzelfsprekend dat dit geen passende oplossing is.

Dit heeft ook de vodafone werknemer in de winkel met mij gedeeld en kon zich hierin ook niet vinden. Maar hij kon niks voor mij betekenen ??? DIEP TRIEST

 

Nee sorry hiermee ga ik niet mee akkoord en ben ook al bij de vodafone winkel geweest je word gewoon uitgelachen.

Ik vind dit zeer triest en ik heb als voorstel om een nieuw toestel aan te schaffen en hier iets met de prijs te doen.

Dit al meerdere keren aangegeven maar ik wacht nog 1 week en anders  ga ik juridische stappen ondernemen want dit is niet normaal!! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ehoevenaars 

Ik kreeg een berichtje van mijn collega dat je inmiddels in contact bent met ons contactpersoon binnen klachten. Ik begrijp dat je akkoord bent gegaan met de Samsung Galaxy S22 Plus 128 GB. Mijn collega zal dit netjes met jou afhandelen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ehoevenaars, welkom hier.

Flink balen dat jouw toestel helaas niet meer is te repareren. Indien je een nieuw toestel krijgt omdat je toestel defect is, proberen we altijd een toestel te geven dat overeekomt met het toestel wat je gebruikt. Dit kan hetzelfde toestel zijn of een soortgelijk toestel. In dit laatste geval zal het nooit identiek zijn. Ik zie dat je hierover ook een gesprek hebt gehad met een collega van mij. Het toestel is al enige tijd geleden afbetaald en er zijn twee aanbiedingen gedaan, maar hier ben je niet mee akkoord gegaan. 

Wél ben je bereid om jouw abonnement te verlengen met een nieuw toestel, maar dat je dan wordt gecompenseerd in de aanschafwaarde van jouw nieuwe toestel. In mijn ogen zou dit ook een mooie oplossing zijn, aangezien de andere aanbiedingen niet naar wens waren. Om die reden is een case aangemaakt naar onze afdeling klachten. Zij hebben namelijk wel de mogelijkheid om jou eventueel een voucher aan te bieden welke je kan inleveren bij de aanschaf van een nieuw toestel. Wij van de klantenservice hebben helaas deze mogelijkheid niet. Helaas moet ik dan ook een beroep doen op jouw geduld om dit verzoek bij klachten af te wachten. Sorry. 

ehoevenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou u nogmaals willen vragen wat de status ervan is? en dat de voucher een beste oplossing is hiervoor.

Het kan naar mijn mening veel sneller opgelost zijn !!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Er is helaas een achterstand, waardoor een reactie vanuit de afdeling klachten langer kan duren. Dit heeft mijn collega gisteren ook aangegeven. Ik durf je om die reden ook geen concrete datum te geven. Wél heb ik een notitie achtergelaten bij het verzoek dat een voucher in mijn ogen voor beide partijen de beste oplossing zal zijn. De afdeling klachten heeft hier alleen wel het eindoordeel in. 

Hopelijk wordt jouw verzoek spoedig behandeld en ik zal duimen voor de gewenste afloop hiervan. Ik had dit graag op een andere wijze voor je in orde gemaakt, maar helaas zijn zij de enige afdeling die dergelijke verzoeken mogen afhandelen. 

ehoevenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia 

Dynafix heeft mij bericht dat jullie binnen 3 dagen contact zouden opnemen in verband met een Voucher,

Dynafix heeft mij verteld met jullie contact op te nemen. 

nu zijn deze 3 dagen om en had ik graag meer geweten over de stand van zaken betreft de voucher.

WAT houdt deze voucher in? ( Hoeveel waarde?) 


En wanneer wordt dit eindelijk afgehandeld???

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ehoevenaars 
Naar aanleiding van de case bij klachten zie ik dat er werd verzocht om contact op te nemen met Dynafix, zodat zij een ander aanbod zouden doen wat beter aan zou sluiten bij de toestelprijs. Daarna zie ik dat je vanuit Dynafix weer door bent verwezen naar de afdeling 'Status Order' bij Vodafone omtrent het verzoek tot een voucher. 

Om eerlijk te zijn word ik op basis van de achtergelaten notities niet heel veel wijzer, mede omdat ik zelf geen inzage heb in de backoffice om zaken te controleren. Om die reden heb ik een contactpersoon aan de mouw getrokken en deze heeft de situatie weer doorgezet naar een contactpersoon binnen de afdeling 'Klachten'. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, dan hoor je weer van mij. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ehoevenaars 

Ik kreeg een berichtje van mijn collega dat je inmiddels in contact bent met ons contactpersoon binnen klachten. Ik begrijp dat je akkoord bent gegaan met de Samsung Galaxy S22 Plus 128 GB. Mijn collega zal dit netjes met jou afhandelen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic