Wifiwim

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei foutmeldingen

Ik sukkel al maanden met mijn nieuwe Huawei.
Ik ontvang doorlopend "wachten op netwerk"en Actie op Account vereist"
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wifiwim
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je al maanden aan het sukkelen bent met je nieuwe Huawei.
Altijd mooi om een nieuw toestel te hebben maar niet mooi als je er problemen mee hebt.

Wanneer krijg je deze melding? Krijg je die alleen als je thuis bent of juist onderweg?
Heb je dan helemaal geen Vodafone bereik meer en ben je dan ook niet meer bereikbaar?

Ik probeer je een beetje te helpen. Met een beetje bedoel ik te zeggen dat ik ook geen verstand hebt van Android toestellen en/of Huawei. Maar aangezien ik toch graag wil helpen en een beetje probeer de 1e lijn te zijn, klanten onder elkaar, ga ik het proberen. Mochten we er niet uit komen dan hopen dat er iemand anders is die het wel weet of een moderator 😉

Met actie op account vereist zoeken op google kom ik 2 dingen tegen:
1) dat dit een melding is van Google, iets over opnieuw inloggen
2) Wifi netwerk problemen, dat het niet lukt om via Wifi in te loggen

NU weet ik niet wat en wanneer het probleem er is. Dus dan zou ik nog even moeten vragen of je hebt tijdens 4G via Vodafone of juist thuis vis Wifi? Laten we elkaar proberen te helpen 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wifiwim
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je al maanden aan het sukkelen bent met je nieuwe Huawei.
Altijd mooi om een nieuw toestel te hebben maar niet mooi als je er problemen mee hebt.

Wanneer krijg je deze melding? Krijg je die alleen als je thuis bent of juist onderweg?
Heb je dan helemaal geen Vodafone bereik meer en ben je dan ook niet meer bereikbaar?

Ik probeer je een beetje te helpen. Met een beetje bedoel ik te zeggen dat ik ook geen verstand hebt van Android toestellen en/of Huawei. Maar aangezien ik toch graag wil helpen en een beetje probeer de 1e lijn te zijn, klanten onder elkaar, ga ik het proberen. Mochten we er niet uit komen dan hopen dat er iemand anders is die het wel weet of een moderator 😉

Met actie op account vereist zoeken op google kom ik 2 dingen tegen:
1) dat dit een melding is van Google, iets over opnieuw inloggen
2) Wifi netwerk problemen, dat het niet lukt om via Wifi in te loggen

NU weet ik niet wat en wanneer het probleem er is. Dus dan zou ik nog even moeten vragen of je hebt tijdens 4G via Vodafone of juist thuis vis Wifi? Laten we elkaar proberen te helpen 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je een update voor ons Wifiwim?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic