Cindys

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei P9 gebarsten scherm :(

Nog even in de tuin zitten met mijn gloednieuwe (nou ja 3 weken oude) P9 eindigde in drama: telefoon gleed op de tuintegels. Natuurljk sloeg het hoesje open en nu zit het scherm dus vol barstjes. En natuurlijk heb ik geen verzekering. Ik verzeker altijd alles....maar nu heb ik het nagelaten en ben gelijk de sjaak.

Via internet vind ik allerlei winkels die hem snel kunnen repareren, maar hij zit ook weer natuurlijk nog vol in de garantie. Via de Vodafone website kom ik er niet uit wat ik nu moet doen of het beste kan doen. Ik heb hem nl niet in een winkel gekocht maar via Vodafone online.

Dus: kan ik hem ook via Vodafone laten repareren? Hoe lang duurt zoiets? En tegen wat voor kosten (geen verzekering) kijk ik aan? Hoe zit het met de garantie als ik hem ergens anders laat repareren?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Cindys,

Wat zonde van een gloednieuw toestel :(.
Je kunt zeker via Vodafone ook het toestel laten repareren! Zo behoud je ook je garantie op het toestel, via een ander bedrijf is mogelijk je garantie in gevaar.

Je vindt meer informatie op, Vodafone reparatie.
Alleen wat de kosten hiervan zullen zijn is helaas moeilijk in te schatten. Dit kan alleen worden beoordeeld wanneer het toestel in handen is van personeel.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Cindys,

Heb je al contact gehad met het reparatiecentrum?
We zijn benieuwd!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic