Sinds deze week kon ik her abonnement verlengen. Aangezien mijn huidige toestel een dual-sim is, heb ik dus gekozen voor de Huawei P9 Lite.
Ik heb via Facebook Messenger contact gehad met Vodafone, en uitgelegd wat mijn situatie is en of alles dan werkt.
Prive heb ik Vodafone, maar voor mijn werk heb ik een KPN sim-kaart. Dit was geen probleem want de toestellen zijn sim-lock vrij wer mij verteld.
Gisteren het toestel opgehaald, alle sim-kaarten erin gedaan en wat blijkt......1 simkaart-slot is geactiveerd.
Na wat rondgekeken te hebben op google blijkt dat als je dit toestel koopt via een abonnement, dat dan de 2de simkaart-functie uitgeschakeld is.
Hier ben ik uiteraard zo niet blij mee, want ik heb ik specifiek om gevraagd. Meteen contact gehad met jullie via Messenger en dan krijg ik als antwoord "Ow dat is vervelend, ik was in de veronderstelling dat je het zelf gevraagd/nagekeken had of het ondersteund werd. en dat jullie hier niets aan kunnen veranderen".
Nou ik heb het zeker nagevraagd, en diezelfde persoon zei dat ze sim-lock vrij zijn en heeft NIET vermeld dat de 2de simkaart dan niet werkt.
Kortom........hoe lossen we dit op, en is het mogelijk om alsnog die 2de kaart in te schakelen zodat ik alsnog mijn werk-sim erin kan stoppen