Goedemiddag,
Sinds vandaag kan ik niet meer 'normaal' opnemen als ik een telefoongesprek binnen krijg.
Huawei 20 light
Boven in het scherm krijg ik wel een melding maar niet meer het gehele scherm met opnemen en afwijzen.
Op het moment dat het lukt om toch de telefoon op te nemen kan ik niet meer neerleggen.
De groene balk blijft doorlopen.
Ook als ik zelf wil bellen is het niet mogelijk meer om het gesprek te annuleren, ik moet dan een harde reset doen en de telefoon opnieuw opstarten.
Vraag: is het toestel kapot of is er ergens een instelling niet correct meer? Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo, hedenmiddag naar een Vodafone winkel geweest, zij gaven aan dat ik de 3e persoon was met dit probleem.
Het is schijnbaar een softwarematig probleem.
Hopelijk komt Huawei snel met een update.
Vervolgens gebeld met het Huawei service punt, zij bevestigde inderdaad dat het een software probleem was, schijnbaar de hele week al klachten.
Onbekend hoe snel de update zal volgen.
Heb wel een 'oplossing' gekregen, kort gezegd alles back-uppen en daarna de fabrieksinstellingen terugzetten en geen software updates meer accepteren.
Hoi @Doortje1975
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Zo te horen heb je hem al wel een keer een reset gegeven en dat werkt niet. Het beste is om langs een Vodafone winkel te gaan om daar er naar te laten kijken. Als hij dan nog in de garantie valt dan zou je hem kunnen laten opsturen, mochten ze niets kunnen vinden en constateren dat er een fout in zit.
Verder zou ik je ook geen oplossing kunnen geven, zoiets is eigenlijk altijd alleen maar het beste om te laten zien en dan kan iemand besluiten wat je er mee moet gaan doen. Maar misschien zijn er nog andere mensen met een idee?
Hallo, hedenmiddag naar een Vodafone winkel geweest, zij gaven aan dat ik de 3e persoon was met dit probleem.
Het is schijnbaar een softwarematig probleem.
Hopelijk komt Huawei snel met een update.
Vervolgens gebeld met het Huawei service punt, zij bevestigde inderdaad dat het een software probleem was, schijnbaar de hele week al klachten.
Onbekend hoe snel de update zal volgen.
Heb wel een 'oplossing' gekregen, kort gezegd alles back-uppen en daarna de fabrieksinstellingen terugzetten en geen software updates meer accepteren.
Fijn dat je naar de winkel bent geweest en ons hier op de hoogte brengt.
Dit helpt ook andere gebruikers van dit toestel.
Natuurlijk wel vervelend en hoop ook dat ze snel met een nieuwe update komen.
Alvast wel een goed weekend en #WoningsDag gewenst
Hey @Doortje1975 . Welkom hier!
Oh jee, wat een onhandig probleem! Ik heb zelf een Huawai P30pro en weet niet of het hier ook speelt (maar ik word ook nogal weinig gewoon gebeld), maar het klinkt super irritant. Heel erg bedankt dat je hier je vraag gesteld hebt en nog meer dat je hier ook je bevindingen deelt. Zo kunnen we anderen ook weer helpen :-). Ik hoop zeker samen met jou dat het snel opgelost is.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.